قیمت گوشی نوکیا + دانلود فهرست جدیدترین انواع موبایل امروز (دوم بهمن)

قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های همراه برند نوکیا ازقبیل Nokia G10 مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه بازار گوشی‌های همراه مدل‌ها و برندهای گوناگونی را شامل می‌شود که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها نوکیاست. در ادامه فهرست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی همراه برند نوکیا در بازه ۲۴ ساعت گذشته در بازار ایران را به همراه قیمت حدودی آن مشاهده می‌کنید.

محبوب‌ترین گوشی نوکیا

گوشی نوکیا مدل C1 2nd Edition 2021 دو سیم‌کارت

نوکیا C1 عنوان مدل جدید گوشی موبایل نوکیاست که با پشتیبانی از دو سیم‌کارت، حافظه ۱۶ گیگابایت و یک گیگابایت رم تولید و عرضه شده است. نوکیا در این محصول از یک پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز استفاده کرده است.

صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی نوکیا C1، با رزولوشن ۱۴۴۰×۷۲۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۲۹۵ بر هر اینچ را به‌تصویر می‌کشد. این صفحه‌نمایش ۷۲.۱ درصد از بدنه گوشی را پوشانده است. شرکت نوکیا برای این نمایشگر که از نوع LCD است، پنل IPS در نظر گرفته است.

دوربین اصلی نوکیا C1 به سنسوری ۵مگاپیکسلی مجهز شده است و می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت 720p و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را ضبط کند. زیرقاب پشتی این محصول یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم‌یون قرار دارد تا انرژی موردنیاز گوشی را برای انجام کارهای روزانه فراهم کند.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری، این گوشی میان‌رده به پردازنده Unisoc SC7731e مجهز شده است؛ پردازنده‌ای که در بهترین شرایط ممکن توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز را دارد.

بهره بردن از چنین پردازنده‌ای سبب شده تا نوکیا C1 2nd Edition توانایی ارائه عملکرد مناسبی را در فعالیت‌های روزمره و بازی‌های سبک داشته باشد، اما برای بازی‌های سنگین بهتر است که چندان به این گوشی میان‌رده اعتماد نکنید و نباید از آن توقع عملکرد خوبی در گیم‌پلی‌های سنگین را داشته باشید.

نوکیا برای این گوشی میان‌رده از باتری‌ای با میزان ظرفیت ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده کرده است؛ باتری‌ای که به‌ازای هر بار شارژ ۱۰۰ درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) یک روز را در شرایط استفاده معمولی دارد.

گوشی نوکیا مدل ۲۶۶۰ Flip دو سیم‌کارت

گوشی‌های کلاسیک تاشو هنوز هم طرفداران بسیاری در بین کاربران دارند و شرکت نوکیا به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در این زمینه توانسته است محصولات متنوعی را روانه بازار کند.

نوکیا ۲۶۶۰ Flip یکی از گوشی‌های کلاسیک تاشو و دوست‌داشتنی این شرکت است که با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، توانایی ارائه عملکرد کاملاً قابل قبولی را در اجرای فعالیت‌های روزمره دارد. این گوشی به صفحه‌نمایشی با ابعاد ۲.۸ اینچ و رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل از نوع TFT مجهز شده است.

نکته جالب توجه این گوشی در حالت تاشده بهره بردن از صفحه‌نمایش ثانویه است که این صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۷۷ اینچ با توانایی نمایش اعلان‌ها، کاربرد بسیار زیادی دارد.

ابعاد و متریال مناسب صفحه‌کلید که زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته هم امکان استفاده راحت و البته سریع را برای شما فراهم کرده است. در قسمت پشتی این گوشی هم یک سنسور دوربین با رزولوشن ۰.۳ مگاپیکسل به‌همراه یک فلش LED در نظر گرفته شده است و باید بدانید که خبری از سنسور دوربین سلفی نیست.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری نوکیا ۲۶۶۰ Flip به پردازنده Unisoc T107 مجهز شده که برای فعالیت‌های روزانه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارد. باتری قابل تعویض با میزان ظرفیت ۱۴۵۰ میلی‌آمپرساعت هم به‌ازای هر بار شارژ صددرصدی همانند بسیاری از گوشی‌های کلاسیک توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) کاملاً قابل قبولی را دارد.

دانلود فهرست قیمت نوکیا (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 635530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.