فر سرخ‌کن Proscenic T31 Air Fryer Oven عرضه شد

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که فر سرخ‌کن Proscenic T31 Air Fryer Oven در حال حاضر در بازارهای اروپا و بریتانیا موجود است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، فر سرخ‌کن Proscenic T31 Air Fryer Oven به‌تازگی وارد بازار بریتانیا و اروپا شده است. این محصول دارای حالت جوجه‌گردان است و می‌توان آن را از طریق یک برنامه خاص در گوشی هوشمند کنترل کرد. ظرفیت این فر سرخ‌کن ۱۵ لیتر است و از ۱۲ حالت پخت ازپیش‌تعیین‌شده پشتیبانی می‌کند. شرکت تولیدکننده نیز اعلام کرده است که این محصول هفت برابر مؤثرتر از مدل‌های کنونی است.

فر سرخ‌کن Proscenic T31 Air Fryer Oven از فناوری TurboAir با گردش ۳۶۰ درجه استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از این محصول، خوراک مورد نیاز برای پنج نفر را آماده کنند. این فر سرخ‌کن را می‌توان از طریق برنامه Proscenic تنظیم کرد. در این برنامه بیش از ۱۰۰ دستور پخت و آشپزی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

سبد موجود در فر سرخ‌کن Proscenic T31 Air Fryer Oven دارای روکش تفلون است که استفاده از آن را آسان کرده است. این فر سرخ‌کن فقط در رنگ مشکی همراه با سیخ، سبد جوجه‌گردان، چنگال و سینی عرضه می‌شود. قیمت فر سرخ‌کن Proscenic T31 Air Fryer Oven در بریتانیا ۲۴۷ دلار و در اروپا ۲۱۵ دلار است.

کد خبر 635484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.