دستگیری سارق سابقه‌دار کابل برق در تیران‌وکرون

فرمانده انتظامی شهرستان تیران‌وکرون گفت: سارق سابقه‌دار کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در عملیات مأموران این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ یوسف بهرام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در سطح شهرستان تیران‌وکرون، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی‌های میدانی موفق شدند، یک سارق سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران‌وکرون با اشاره به کشف مقدار قابل توجهی کابل برق مسروقه و لوازم ارتکاب جرم در بازرسی از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی، در تحقیقات اولیه انجام شده به ۱۲ فقره سرقت کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 635427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.