تقاطع بلوار شهید رجایی و راه‌آهن مسدود می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه تقاطع بلوار شهید رجایی و راه‌آهن به‌زودی مسدود خواهد شد، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با مسدود کردن محل احداث پایه‌های پل، شاهد ترافیک سنگین‌تری باشیم و به همین منظور شهروندان می‌توانند از طریق راستگردهای احداث شده از این تقاطع عبور کنند.

یعقوب دبیری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور عملیات خاک‌ریزی و احداث پایه‌های پل در دست احداث تقاطع پیامبر اعظم (ص)، به‌زودی تقاطع بلوار راه‌آهن و شهید رجایی، مسدود خواهد شد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با مسدود کردن محل احداث پایه‌های پل، شاهد ترافیک سنگین‌تری باشیم و به همین منظور شهروندان می‌توانند از طریق راست‌گردهای احداث شده از این تقاطع عبور کنند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: با توجه به ترافیک سنگین ورودی شهر، رانندگان مسیر شمال به جنوب بلوار راه‌آهن می‌توانند به‌طور موقت از طریق چپ‌گرد احداث شده وارد بلوار شهید رجایی شوند تا ترافیک در این نقطه کاهش یابد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: تکمیل این پل، گره ترافیکی این نقطه را برای همیشه رفع خواهد کرد و ساکنان شهرک پیامبر اعظم (ص) و صنایع غرب بندرعباس دسترسی راحت‌تری به مرکز شهر پیدا خواهند کرد اما تا زمان اتمام این پروژه با مشکلات ترافیکی روبه‌رو خواهیم بود که پیشاپیش از همه همشهریان عذرخواهی می‌کنیم.

وی ادامه داد: این پل قرار بود ابتدا به‌صورت زیرگذر طراحی شود که به‌منظور مقابله با سیلاب‌های احتمالی، نقشه‌های اجرایی آن به‌صورت روگذر تغییر کرد، همچنین این پل پس از افتتاح، نخستین و کامل‌ترین پل شهر بندرعباس خواهد بود که از هر چهار طرف دارای رمپ‌ها و لوپ‌های ورودی و خروجی است.

دبیری‌نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه رمپ راست‌گرد تقاطع پیامبر اعظم (ص) تکمیل شده است و با جابه‌جایی ارتفاع شبکه برق فشار قوی مجاور، عملیات احداث راست‌گرد چهارم به‌زودی آغاز خواهد شد که لازم می‌دانم از مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان برای همکاری و جابه‌جایی دکل فشار قوی قدردانی کنیم و امیدواریم با رفع معارض و حریم سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان هرچه سریع‌تر شاهد افتتاح این پروژه مهم باشیم.

کد خبر 635399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.