رونالدو درپی استخدام یک سرآشپز!

کریستیانو رونالدو به دلیل علاقه به سوشی و غذاهای لذیذ پرتغالی در تلاش برای یافتن سرآشپز برای خانه جدید و ۱۷ میلیون پوندی (۲۱ میلیون دلاری) خود در پرتغال است.

به گزارش ایمنا و به نقل از دیلی میل، کریستیانو رونالدو به دلیل درخواست‌هایی که شریک زندگی‌اش، جورجینا رودریگز و پنج فرزندشان از او دارند، برای یافتن سرآشپز برای خانه جدیدش در ریویرای پرتغال مشکلات جدی دارد.

با وجود بسته دستمزد ماهانه چهار هزار و ۵۰۰ پوندی برای هر آشپز خصوصی که مایل به ایفای نقش در «خانه» جدید رونالدو باشد، این موقعیت همچنان برای همه باز است. گفته می‌شود که آنها هنوز کسی را پیدا نکرده‌اند که بتواند سوشی و سایر غذاهای لذیذ پرتغالی را درست کند.

کاخ جدید ۱۷ میلیون پوندی قرار است اقامتگاه اصلی او و خانواده اش باشد، آن هم درست زمانی که این مرد ۳۷ ساله بالاخره کفش‌هایش را می‌آویزد. رونالدو که به‌تازگی قراردادی دو ساله با باشگاه جدید النصر عربستان سعودی امضا کرده است، هنوز تشنه رکوردشکنی است.

رونالدو می‌توانست زودتر به خانه جدید خود نقل مکان کند؛ چرا که قبل از پیوستن به النصر، خبرهایی مبنی بر علاقه باشگاه دوران کودکی‌اش اسپورتینگ، در او وجود داشت. در حال حاضر، او و خانواده اش در ریاض ساکن شده‌اند و پسرش کریستیانو رونالدو جونیور به تازگی با آکادمی النصر قرارداد بسته است. اکنون این فوروارد افسانه‌ای، زمان بیشتری برای یافتن یک آشپز خوب دارد.

رونالدو پس از گلزنی در دیدار دوستانه مقابل لیونل مسی و پاری‌سن‌ژرمن، منتظر اولین بازی خود برای النصر در روز یکشنبه است.

کد خبر 635388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.