سپاهان۴-فرا ایساتیس فارس۲/ پیروزی دختران سپاهان در روز حواشی عجیب داوری!

تیم سپاهان در قالب هفته سیزدهم با نتیجه ۴بر ۲ مقابل تیم فرا ایساتیس کران فارس به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا تیم فوتبال زنان سپاهان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال زنان امروز _جمعه سی‌ام دی‌ماه_ از ساعت ۱۳ میزبان تیم ایساتیس کران فارس بود. تیم سپاهان با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل تیم فرا ایساتیس کران فارس به پیروزی رسید.

ترکیب تیم سپاهان: زهره کودایی، الهام فرهمند، افسانه اقبال، فاطمه اردستانی، ملیکا محمدی، سارا ظهرابی‌نیا، مرضیه نیکخواه (دقیقه ۹۰+، فاطمه مردانی)، هاجر دباغی، مینا دادودی، ثنا صادقی (دقیقه ۹۰+، میترا نظری)، زهرا علیزاده

سرمربی تیم سپاهان: مریم ایراندوست

ترکیب تیم فرا ایساتیس کران فارس: فاطمه صفاراستگو، سمیه اسدیان، سارا مهدی‌پور، فاطمه امیری، شقایق نوری‌زاده، فاطمه جاویدان، راحیل جعفری، مریم صفاراستگو (دقیقه ۸۷، آریانا جوزائی)، انیس دشتیانپور، یاسمین برازنده (دقیقه ۸۳، مانا پارسایی)، هنگامه صفاتی

سرمربی تیم فرا ایساتیس کران فارس: پروانه کران خسروی

گل‌ها: ملیکا محمدی (دقیقه ۹، سپاهان)، راحیل جعفری (دققه ۴۵+، فرا ایساتیس کران فارس)، الهام فرهمند (دقیقه ۶۰، سپاهان)، زهرا علیزاده(سپاهان،دقیقه ۷۸)، هاجر دباغی (پنالتی دقیقه ۹۰+، سپاهان)، انیس دشتیانپور (دقیقه ۹۰+، فرا ایساتیس کران فارس)

شرح بازی: نیمه اول با فشار سپاهان بر روی دروازه تیم شیراز شروع شد و در همان ابتدای بازی دو موقعیت برای سپاهان به وجود آمد اما نتیجه‌ای نداشت. ملیکا محمدی در دقیقه ۹ اولین گل بازی را به سود تیم سپاهان وارد دروازه کرد. در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های خطرناک داشتند ولی بازیکنان نتوانستند توپی را از خط دروازه‌ها عبور دهند تا در دقایق اضافه نیمه نخست، راحیل جعفری گل تساوی را برای تیم فرا ایساتیس شیراز به ثمر رساند.

نیمه دوم با تلاش تیم سپاهان برای زدن گل و حفظ گل از سمت ایساتیس کران فارس شروع شد. هاجر دباغی در دقیقه ۴۸ توپ را وارد دروازه شیراز کرد اما داور با اعلام آفساد گل را مردود کرد. در دقیقه ۶۰ الهام فرهمند در یک صحنه دیدنی و زیبا توپ را در کنج دروازه تیم میهمان نشاند تا نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان شود. زهرا علیزاده در دقیقه ۷۸ با استفاده از بی‌توجهی دروازبان و تیم شیراز با آرامش توپ را وارد دروازه کرد تا بازی با نتیجه ۳ بر یک ادامه یابد. بعد از گل علیزاده، کادر فنی وبازیکنان تیم فرا ایساتیس کران فارس دست به اعتراض زدند و بازی برای دقایقی متوقف شد. در دقیقه ۹۰ خطای هند و پنالتی بازیکن تیم شیراز گرفته شد و هاجر دباغی پشت توپ قرار گرفت و با یک شوت مستقیم سپاهان را به گل چهارم رساند. در دقایق اضافه نیمه دوم انیس دشتیان‌پور با استفاده از جای خالی کودایی گل دوم شیراز را وارد سنگر سپاهان کرد تا بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به پایان برسد.

کد خبر 635130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.