واحد سیار اچ‌دی رسانه ملی در اصفهان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: با اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای واحد سیار اچ‌دی رسانه ملی، به‌زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری این واحد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام عبدالحسینی امروز _ پنجشنبه بیست‌ونهم دی‌ _ در نشست تکریم و معارفه مدیران این سازمان اظهار کرد: ۳۰ سال در سازمان صدا و سیما و در پنج استان مختلف ایران اسلامی خدمت کردم.

وی خاطرنشان کرد: از مرداد سال ۹۷ به اصفهان آمدم و پیش از عزیمت به اصفهان می‌گفتند که اصفهان شهر سختی برای کار کردن است، اما پس از مدتی متوجه شدم که اشاره به این مورد خاص، به‌دلیل تعدد و وجود اندیشمندان و فرهیختگان در این استان و خطه پهناور است.

مدیر سابق رسانه ملی در اصفهان افزود: مرکز صدا و سیمای اصفهان نیروهای ورزیده و کاربلدی در حوزه رسانه، محتوا و دانش این حوزه دارد و از این منظر از سرآمدهای این مجموعه بزرگ در کشور به‌حساب می‌آید.

عبدالحسینی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و کارهای خوبی در همه حوزه‌های زیرساختی با همراهی مدیران دیگر مجموعه‌های استانی در این مرکز انجام شد. ازجمله اقدامات، اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای واحد سیار اچ‌دی رسانه ملی بود که به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

نمایندگان، قدردان رسانه ملی هستند

عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه این جلسه گفت: امروز سازمان صدا و سیما در پیشانی مقابله و رویارویی با رسانه‌های غربی است. نمایندگان مجلس قدر خدمات مختلف صدا و سیما را می‌دانند و در مسیر تقویت این مجموعه گام برمی‌دارند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های غربی به‌دنبال برجسته کردن ضعف‌های ایران هستند. از این منظر این توقع از رسانه ملی می‌رود که به‌صورت آنی و درلحظه، قوت‌ها و توانایی‌های کشور را برجسته کند. رسانه محلی می‌تواند در این زمینه نقش بزرگی داشته باشد و این دستاوردها را به اطلاع مردم عزیز استان برساند.

نماینده اصفهان در خانه ملت تاکید کرد: واحد خبر صدا و سیمای اصفهان در این مدت به‌شکل جهشی و امیدوارکننده در مسیر معرفی دستاوردها، تولیدات موثری داشته و کارهای خوبی انجام داده که ستودنی است.

مقتدایی با اشاره به اینکه همه گروه‌های مختلف مردمی و مدیران بخش‌های مختلف باید در قاب تلویزیون و رادیو جایگاه خود را به دور از افراط و تفریط داشته باشند، اظهار کرد: این مجموعه‌ها و اقشار باید بیش از گذشته در رسانه حضور پیدا کنند و به معرفی داشته‌ها و توانمندی‌هایشان بپردازند تا مردم بدانند چه کارها و فعالیت‌هایی در حال انجام است و چه خدماتی در چه سطح و ابعادی ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ایثار و شهادت و روحیه جهادی که در اصفهان وجود دارد، در کنار مواردی مانند گردشگری، میراث فرهنگی و بناهای تاریخی، صنعت و کشاورزی، حمل‌ونقل، جمعیت، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مادر و حتی ورزش، شاخص‌هایی هستند که باید مورد توجه رسانه ملی محلی قرار گیرد.

نماینده اصفهان در مجلس افزود: همه این موارد می‌تواند دست‌مایه تولیدات رسانه‌ای خبری، محتوایی و مجازی باشد و در معرض دید و قضاوت مردم کشور، استان و جهان قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، در این آیین، یوسف افشاری‌نیا به‌عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان اصفهان معرفی، و از خدمات بهرام عبدالحسینی در مدت چهار سال و نیم تصدی مدیرکلی این سازمان تقدیر شد.

افشاری‌نیا پیش از این سابقه مدیرکلی مراکز و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان و همچنین معاونت سیمای مرکز اصفهان را در کارنامه کار رسانه‌ای خود داشته است.

کد خبر 635011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.