عبدالحسینی: انتخابات اصفهان از ۶ نقطه پخش زنده می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: انتخابات اصفهان به‌طور مستقیم از شش نقطه پل خواجو، حسینیه رضوی، امامزاده ابوالعباس خوراسگان، میدان امام خمینی(ره)، مسجد نوربارن و ستاد انتخابات تا آخرین دقایق حضور مردم پوشش داده می‌شود.

بهرام عبدالحسینی پیش از ظهر امروز (جمعه) با حضور در شعبه اخذ رأی میدان امام خمینی (ره) اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از صبح در نقاطی که حضور داشتم از نزدیک حضور شهروندان اصفهانی را در همه شعب اخذ رأی مشاهده کردم و امیدوارم تا شب این حضور ادامه داشته باشد.

وی افزود: صدا و سیما مرکز اصفهان تقریباً از مهرماه سال جاری دوره‌های تبیینی، تبلیغی و تهییجی مربوط به انتخابات را آغاز کرد و از روز گذشته نیز فراخوان انتخاباتی در برنامه گنجانده شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان تصریح کرد: در مجموع هشت هزار دقیقه برنامه در صدا و سیما اصفهان و در چهار دوره با موضوع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پخش شد که تا حد بالایی برای حضور مردم تأثیرگذار بود.

وی ادامه داد: از صبح امروز با شهرستان‌های شهرضا، سمیرم، شاهین‌شهر و کاشان ارتباط مستقیم اینترنتی برقرار شده و تا عصر نیز از شهرستان‌های دیگر پخش زنده خواهیم داشت

عبدالحسینی با بیان اینکه برنامه‌های صدا و سیما پس از برگزاری انتخابات با ماهیت آرامش‌بخشی دنبال خواهد شد، اضافه کرد: از ساعت ۸ صبح فردا (شنبه) باکس خبری طراحی‌شده و از ستاد انتخابات اخبار مربوط به شمارش آرا در قالب بخش‌های خبری مخابره و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما مرکز اصفهان انتخابات را به‌طور مستقیم از شش نقطه پل خواجو، حسینیه رضوی، امامزاده ابوالعباس خوراسگان، میدان امام خمینی (ره)، مسجد نورباران و ستاد انتخابات تا آخرین دقایق حضور مردم پوشش خواهد داد.

کد خبر 411469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.