دشمن حرفه‌ای‌ترین عملیات روانی تاریخ را در ایران اجرا کرد

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما گفت: دشمنان ملت ایران در همین حوادث اخیر کشورمان باهمه توان و امکانات به میدان آمدند و حرفه‌ای‌ترین و بزرگترین عملیات روانی تاریخ را بر علیه ملت و نظام اسلامی طراحی و اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن عابدینی روز پنجشنبه-بیست‌ونهم دی‌ماه- در نشست تکریم و معارفه مدیران کل صداوسیمای مرکز اصفهان اظهار کرد: امروز جنگ ابزار به نبرد افکار و اندیشه‌ها تبدیل شده است و رسانه در این میان نقش تأثیرگذاری دارد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان و منافقان در همین حوادث اخیر کشورمان باهمه توان و امکانات به میدان آمدند و حرفه‌ای ترین عملیات روانی تاریخ را بر علیه ملت و نظام اسلامی طراحی و اجرا کردند.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان مملکت اسلامی نتوانستند کاری از پیش ببرند و این از ویژگی‌‎های ارزشمند، مهم و شاخص انقلاب و جمهوری اسلامی ایرن است.

وی با اشاره به اینکه راهبردهای آمریکا طی دو دهه حضور در منطقه ما شکست خورده است، افزود: جبهه مقاومت به رهبری ایران اسلامی، جلوی این راهبردهای شوم و خطرناک ایستاد و مستکبران را به عقب راند.

عابدینی اظهار کرد: جلوگیری از تجزیه منطقه و جنگ مذاهب در غرب آسیا و همچنین کمربندی امنیتی اطراف رژیم جعلی اسرائیل از جمله اقداماتی بود که آمریکا و مزدوران او در خاورمیانه دنبال کردند و با مجاهدت و مقاومت ایران و ملت‌های منطقه کاری از پیش نبردند و موفق نشدند.

وی تصریح کرد: امروز رژیم جعلی اسرائیل ناامن‌ترین شرایط از زمان تأسیس نامشروع خود را سپری می‌کند و شرایط داخلی خوبی ندارد ضمن اینکه نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین پپرامونش را فراگرفته‌اند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به بوق‌های رسانه‌ای نظام سلطه در ناآرامی‌های اخیر کشورمان روزانه ده‌ها دروغ گفتند و منتشر کردند، افزود: همین‌ها ادعای راستگویی و نشر حقیقت داشتند، اما پس از چندی غبارها فرونشست و دستشان برای ملت ایران رو شد.

وی تاکید کرد: ایادی همین‌ها در داخل کشور چادر از سر زن و ناموس مسلمان کشیدند و با قمه و چاقو به جان بسیجیان و ماموران حفظ امنیت و آرامش مملکت افتادند.

عابدینی با اشاره به سخن یکی از بزرگان الازهر مصر درباره شکست ناپذیری ایدئولوژی ایرانیان اظهار کرد: او معتقد است ایرانی‌ها برای هر موضوع و گزاره‌ای داستانی دارند؛ برای تحریم شعب ابیطالب، برای جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس و برای امدادهای غیبی همچون سپاهیان ابرهه، حادثه طبس را مصداق و مثال می‌آورند.

وی ادامه داد: به گفته همان عالم مصری اسطوره‌ها در زندگی و منش ایرانیان نقش مهمی دارند و از حضرت علی اصغر(ع) و قاسم ابن الحسن(ع) تا حبیب ابن مظاهر و قمر بنی هاشم(ع) برایشان نماد اسطوره و مقدس است. همچنین وجود بانوان بزرگواری همچون حضرت زهرا(س)و حضرت زینب کبری(س) نیز در ایدئولوژی ایرانی‌ها اسطوره‌اند.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما تاکید کرد: طبق همین نظریه بن بست در تفکر ایرانیان وجود ندارد و همین از مظاهر تشیع است که فتوای یک عالم دینی گروهک داعش جنایتکار با پشتوانه بیش از 100 کشور را از پای در می‌آورد و سرکوب می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای رسانه ملی دو ویژگی مهم در عصر تحول قائل هستیم، افزود: این دو ویژگی یعنی هویت محوری و عدالت گستری، هر دو برای استان اصفهان صادق است.

عابدینی اصفهان را شهید شهیدان نامید و گفت: هنر، اندیشه، فقاهت، علم، فرهنگ، دانایی، حکمرانی، صنعت و خلاقیت از جمله ویژگی‌های این استان پهناور و شهیدپرور ایران اسلامی است.

به گزارش ایمنا، در این آئین «یوسف افشاری‌نیا» به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای استان اصفهان معرفی و از خدمات «بهرام عبدالحسینی» در مدت چهارسال و نیم تصدی مدیرکلی این سازمان تقدیر شد.

 افشارنیا متولد شهرستان شهرضا از توابع استان اصفهان است. وی همکاری خود را با سازمان صدا وسیما از دوران دانشجویی در دانشگاه تهران آغاز کرد. همکاری با موسسه لغت نامه دهخدا ، تدریس در دبیرستان‌های منطقه شش و ۱۲ تهران و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از دیگر فعالیت های وی در این مقطع است. 

 افشارنیا در سال ۱۳۷۷ به استخدام صدا وسیما در آمد.

مدیریت تامین و پخش صدا و سیمای مرکز کهگیلویه بویراحمد، معاونت صدای مرکز خوزستان ، معاونت سیمای مرکز خوزستان ، معاونت سیمای مرکز اصفهان ، معاون فرهنگی ،آموزش و تحقیقات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری مدیرکل صدا وسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری از سوابق مدیریتی او در رسانه ملی وی است.

کد خبر 634989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.