رسانه باید به صورت هفتگی از مسئولان پیگیر مصوبات و برنامه‌ها باشد

رئیس کمیسیون اداری و املاک شورای اسلامی شهرکرد گفت: رسانه باید به صورت هفتگی از مسئولان پیگیر مصوبات و برنامه‌ها از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور باشد تا مسئولان مجبور شوند دست پر در رسانه حاضر و در راستای تحقق مصوبات و برنامه‌های خود تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه بیگی امروز _پنجشنبه هفدهم آذرماه _در جلسه با مدیرکل صداوسیمای استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: می‌طلبید در زمان انتخاب شهردار، صداوسیمای استان از شورا مطالبه‌گری کند و علت تأخیر انتخاب را جویا شود تا مردم آگاهی پیدا کنند.

وی افزود: رسانه باید به صورت هفتگی از مسئولان پیگیر مصوبات و برنامه‌ها ازجمله مصوبات سفر رئیس جمهور باشد تا مسئولان مجبور شوند دست پر در رسانه حاضر و در راستای تحقق مصوبات و برنامه‌های خود تلاش کنند.

رئیس کمیسیون اداری و املاک شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: رسانه باید از میزان رضایت یا نارضایتی مردم از مدیریت شهری و خدمات شهری گزارش تهیه کند و نشست‌هایی با حضور مسئولان برگزار شود تا مردم بدانند مشکلات شهر کجا است و چه کسی برای رفع آن‌ها همکاری نمی‌کند.

محمدرضا بیاتی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: مسائلی که امروز در کشور رخ داده است به دلیل سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های معاند و دشمن است، لذا رسانه باید واقعیت‌ها را به مردم منعکس کند تا مردم به رسانه‌های معاند توجه نکنند.

وی با بیان اینکه تعامل بین رسانه و مدیریت شهری باید افزایش یابد، گفت: صداوسیما باید در زندگی معمول مردم حضور داشته باشد و مطالبات آن‌ها مطرح و پیگیری کند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: رسانه باید غنای فرهنگی سه قوم لر، ترک و فارس را مورد توجه قرار دهد تا رضایت عمومی حاصل شود.

یوسف افشارنیا، مدیرکل صداوسیمای چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: نگرش مدیریت شهری از نگرش عمرانی و خدماتی به نگرش فرهنگی و اجتماعی معطوف شده است و با نگاه خوب شهردار به شهر ضریب موفقیت عملکردها در شهر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: اگر مدیریت شهری، رسانه ملی را یار خود بداند، می‌تواند در ترویج فرهنگ حقوق شهروندی موفق‌تر باشد و در تولید محتوا و انتشار محتوا خود را سهیم کند.

مدیرکل صداوسیمای چهارمحال‌وبختیاری گفت: صداوسیما نمی‌تواند روابط عمومی دستگاه‌ها باشد، اما تلاش می‌کند اقدامات در حوزه خبر منعکس کند.

کد خبر 625292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.