دستگیری سارق دوچرخه در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: سارق دوچرخه با ۱۵ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شاهین‌شهر، بررسی موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی‌های میدانی توانستند عامل این سرقت‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر تصریح کرد: متهم که در مواجهه با ادله و مدارک پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات به‌عمل‌آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت دوچرخه و موتورسیکلت در شاهین‌شهر اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس همواره با قاطعیت در مقابل سارقان و افرادی که به خاطر منافع خود اقدام به تعرض به اموال شهروندان می‌کنند و باعث ایجاد نا امنی در جامعه می‌شوند، ایستاده است. از این رو، از شهروندان تقاضا داریم توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود رعایت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به سرعت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 634811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.