باند سارقان داخل خودرو و اماکن خصوصی در آران‌وبیدگل منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان آران‌وبیدگل از شناسایی و دستگیری باند سه نفره سارقان اماکن خصوصی و داخل خودرو و کشف ۳۹ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند سرقت وسایل داخل خودرو، ساختمان‌های نیمه‌ساز و باغ‌های سطح شهرستان آران‌وبیدگل، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات هوشمندانه موفق شدند سه سارق را در راستای این سرقت‌ها شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران‌وبیدگل تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی، در تحقیقات اولیه انجام شده به ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو و ۹ فقره سرقت از ساختمان‌های در حال احداث و باغ‌ها و فروش اموال مسروقه به چند مالخر، اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: در این راستا چهار نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی و در دو عملیات غافلگیرانه دستگیر و طی بازرسی از مخفیگاه آن‌ها بخشی از اموال مسروقه شامل وسایل و قطعات داخل خودرو و لوازم ساختمانی کشف شد.

سرهنگ هاشمی‌زاده با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: در کنار عوامل متعددی که انگیزه انجام سرقت برای سارقان هستند، سهل‌انگاری شهروندان و بی‌توجهی آن‌ها به توصیه‌های پلیسی و نکات مراقبتی نقش مؤثری در فراهم ساختن شرایط وقوع سرقت دارد که لازم است مردم توجه بیشتری به رعایت این مسئله داشته باشند.

کد خبر 634533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.