درخواست‌های شهروندان از شهرداری در اسرع زمان رسیدگی شود

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: ارزیابی عملکرد شهرداران‌، مدیران مناطق و روسای سازمان‌ها به صورت میدانی با حضور در مناطق و سازمان‌ها، توسط کمیسیون نظارت انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی نیکونژاد امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم دی_ در نشست کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: نظارت‌های کمیسیون به دو دسته تقسیم شده است، دسته اول حضور مدیران و مسئولان شهرداری برای ارائه عملکرد و پاسخگویی به سوالات اعضای کمیسیون در جلسات کمیسیون نظارت و دسته دوم نظارت‌های میدانی و حضور اعضای کمیسیون به همراه معاونان شهردار و مسئولان مربوطه در مناطق و سازمان‌ها است تا مأموریت‌ها و وظایفی که به عهده مدیران و شهرداران مناطق گذاشته شده است مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرد.

وی افزود: در این بازدید، منطقه یک مورد نظارت و بازدید حضوری قرار گرفت که در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی، معماری، خدماتی، تملیکی و پیگیری اجرای مصوبات شورا در مناطق مورد بررسی و ارزیابی حضوری قرار گرفت.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد افزود: عملکرد منطقه یک شهرداری در مقایسه با شاخص‌های مورد سنجش و ارزیابی عملکرد نسبتاً مطلوب بود و در پاره‌ای از آنها نسبت به سایر مناطق وضعیت بهتری داشت البته معایب و نقایصی نیز وجود داشت که ضمن تذکر مقرر شد توسط شهردار منطقه و مسئولان مربوطه رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان زمانی که درخواستی را از شهرداری مناطق مطالبه می‌کنند، انتظار دارند در کمترین زمان ممکن و بدون تأخیر به آن پاسخ داده شود، این موضوع باید اجرایی شود تا امید و اعتماد شهروندان به شهرداری افزایش یابد.

به گزارش ایمنا، در این بازدید محسن ابوترابی و فخرالسادات خامسی از اعضای شورای اسلامی شهر، مجید بیکی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد و علی عبداللهی سرپرست حراست، اعضای کمیسیون نظارت شورای ششم یزد را همراهی کردند.

کد خبر 634476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.