استمرار نهضت پیاده‌روسازی در ارومیه ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نهضت پیاده‌روسازی باید در تمام مناطق شهری با اولویت مناطق کم‌برخوردار استمرار داشته باشد.

عادل اعظم‌انهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای رفاه شهروندان باید شهرداری و ادارات خدمات‌رسان در اجرای حفاری‌ها حداکثر هماهنگی و تعامل را داشته باشند و پروژه‌هایی که در راستای ایجاد و توسعه خدمات آغاز می‌شود، با برنامه و اولویت در اسرع زمان به پایان رسد تا با انسداد معابر و تخریب آسفالت مشکلات مضاعف به شهروندان تحمیل نشود.

وی ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان آسفالت معابر و ترمیم آن است، به این منظور لازم است شهرداری تمهیدات جدی و برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت تهیه قیر و آسفالت و آماده‌سازی ماشین‌آلات داشته باشد تا پس از بارندگی‌ها و قبل از فرارسیدن سال نو شاهد نهضت جدیدی از آسفالت‌ریزی باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: انجام فعالیت‌های عمرانی مورد تاکید است، لذا برای انجام پروژه‌های پیاده‌روسازی در بعضی مناطق قدردانی می‌کنم و با توجه به وضعیت نامطلوب پیاده‌روهای اکثر خیابان‌های شهر، لازم است نهضت پیاده‌روسازی در تمام مناطق شهری با اولویت مناطق کم‌برخوردار استمرار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر آمادگی خود را برای رفع معضل ترافیک اعلام کرده است و در سال جاری با وجود محدودیت منابع، با نظر تخصصی در خط‌مقدم حاضر بوده است و در ادامه هر گامی که در حوزه سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری لازم باشد، در کنار سایر دستگاه‌ها انجام خواهد داد.

کد خبر 634412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.