عرضه گوشی شیائومی ۱۳ اولترا به تعویق افتاد

گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد که ممکن است گوشی شیائومی ۱۳ اولترا با تاخیر عرضه شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ماه گذشته گوشی‌های هوشمند شیائومی سری ۱۳ که شامل شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو می‌شود، به صورت رسمی در چین معرفی شد؛ این محصولات ماه آینده در رویداد MWC در سطح جهانی معرفی خواهد شد.

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت شیائومی قصد دارد گوشی دیگری از این خانواده به نام شیائومی ۱۳ اولترا را نیز عرضه کند. به نظر می‌رسد که این محصول به عنوان پرچمدار اصلی وارد بازار چین همچنین بازار جهانی خواهد شد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هر دو سری OPPO Find X6 و Honor Magic5 اندکی پس از سال نو چینی در تاریخ ۲۲ ژانویه عرضه خواهد شد. بنابراین به نظر می‌رسد که این محصولات اواسط یا اواخر فوریه وارد بازار شود، البته افشاگران اعلام کرده‌اند که گوشی شیائومی ۱۳ اولترا در این زمان عرضه نخواهد شد.

بعید به نظر می‌رسد که گوشی شیائومی ۱۳ اولترا در نمایشگاه MWC که از اواخر فوریه آغاز می‌شود، رونمایی شود. شایعات ارائه شده حاکی از این است که شیائومی ۱۳ اولترا اواخر ماه مارس یا اوایل ماه آوریل در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی شیائومی ۱۳ اولترا دارای یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی است و دوربین اصلی آن به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. این محصول از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۵۰۰ گیگابایت یا یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه شده است.

کد خبر 634318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.