خدمت‌رسانی بهینه به زائران رضوی به‌رغم شرایط سخت جوی

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حوزه‌های مختلف با توجه به شرایط سخت جوی تلاش فوق‌العاده‌ای برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان فرهمندی امروز _دوشنبه بیست‌وششم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش نزولات آسمانی و کاهش محسوس هوا طی روزهای اخیر در مشهد، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، فعالیت نیروهای حوزه حمل‌ونقل و ترافیک همچنین خدمات شهری از سه‌شنبه هفته گذشته آغاز شد و از ساعات اولیه بارش برف، عملیات خدمات‌رسانی برای بازگشایی معابر انجام شد.

وی با بیان اینکه در روز اول با توجه به حجم بارش‌ها و شرایط ویژه حاکم، کار برای نیروهای شهرداری سخت شد، ادامه داد: با این وجود، همکاران ما به سرعت به شرایط مسلط شدند و بحران را مدیریت کردند، البته تعداد کمی از معابری نیز که مشکل داشت، بازگشایی شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حوزه‌های مختلفی همچون اتوبوسرانان، تاکسیرانان و راهبران مترو در شرایط سخت جوی حاکم، تلاش فوق‌العاده‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی داشتند.

وی تصریح کرد: سازمان عمران شهرداری نیز در این ایام کمک ویژه‌ای به حوزه خدمات‌شهری، به منظور تسریع در بازگشایی معابر و عملیات یخ‌زدایی داشت.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی ریل‌های قطارشهری، همکاران به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خود را انجام دادند تا ریل گرم بماند، افزود: حوزه فنی اتوبوسرانی در بخش سازمانی و خصوصی نیز پیوسته تلاش مستمر داشتند تا خدمات‌رسانی با حداکثر ظرفیت، انجام شود.

فرهمندی خاطرنشان کرد: تاکسیرانان نیز به‌رغم اینکه ناوگان شخصی دارند، تلاش کردند تا حد امکان در شهر فعال باشند، لذا کمبود ویژه‌ای به جهت زیرساخت حمل‌ونقلی در سطح شهر نداشتیم.

کد خبر 634199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.