۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۴ روز گذشته یکشنبه بیست‌وپنجم دی‌ماه سقوط یک مرد به زمین گودبرداری شده به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امدادونجات به محل حادثه، افزود: نیروهای آتش‌نشان در کمترین زمان ممکن از ایستگاه شماره ۲۰ و خودروی نجات از ایستگاه شماره یک به محل حادثه واقع در خیابان شیخ صدوق شمالی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فرد حادثه‌دیده از ارتفاع حدود پنج تا شش متری به داخل گودال افتاده بود، تصریح کرد: شخص حادثه دیده مرد ۳۵ ساله بود که پس از دریافت کمک‌های اولیه توسط آتش‌نشانان و انتقال مصدوم که آسیب زیادی دیده بود، در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

حریق در دودکش اغذیه فروشی

وی گفت: ساعت ۲۲:۳۳ شب گذشته یکشنبه بیست‌وپنجم دی‌ماه یک مورد حریق دودکش در مغازه اغذیه فروشی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اطلاع داده شد.

کاوه‌آهنگران با اشاره به اعزام نیروهای امدادی به محل حادثه، ادامه داد: بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره ۱۲ و ۲۰ به محل حادثه واقع در خیابان شیخ صدوق جنوبی اعزام و در کمترین زمان ممکن حریق را اطفا کردند.

وی اضافه کرد: به مالکان رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها توصیه می‌شود، به صورت دوره‌ای نسبت به پاکسازی مسیرهای خروجی دودکش‌ها و چربی زدایی آن اقدام کنند.

تصادف و واژگونی و محبوسی راننده

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ساعت ۰۲:۳۶ بامداد امروز دوشنبه بیست‌وششم دی‌ماه یک مورد حادثه تصادف و واژگونی خودروی تیبا هاچ بک و محبوس شدن راننده واقع در خیابان کاوه نرسیده به میدان زنده‌یاد محمود یاوری به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره شش به محل حادثه اعزام و با ایمن‌سازی محل، مصدوم حادثه را که مرد ۳۰ ساله بود از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شهر دادند.

احتمال گازگرفتگی و فوت زن ۷۵ ساله

کاوه‌آهنگران اظهار کرد: ساعت ۰۹:۱۵ امروز دوشنبه بیست‌وششم دی‌ماه یک مورد حادثه احتمال گازگرفتگی در خیابان ابن سینا به سازمان آتش‌نشانی گزارش داده شد.

وی با بیان اینکه عوامل امدادی از ایستگاه شماره ۹ به محل حادثه اعزام شدند، افزود: احتمال گازگرفتگی افراد در این منزل وجود دارد، چراکه دودکش‌های منزل ناایمن است اما تأیید گازگرفتگی با عوامل قضائی، انتظامی و اورژانس است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این حادثه زن ۷۵ ساله جان خود را از دست داد و مرد ۵۷ ساله با وضعیت نامناسب توسط اورژانس به بیمارستان اعزام شد.

کد خبر 634182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.