به‌روزرسانی استراتژی‌های حمل‌ونقل در شهر انگلیسی

شورای شهر سولی‌هول انگلستان، از برگزاری یک رایزنی عمومی ۶ هفته‌ای درباره نسخه جدید استراتژی حمل‌ونقل خود در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر سولی‌هال برای ارائه نسخه جدید استراتژی حمل‌ونقل خود موسوم به «سولی‌هال کانکتد ۲۰۲۳»، یک رایزنی عمومی شش هفته‌ای در سراسر مناطق خود برگزار کرده است. این استراتژی جدید، نسخه به‌روز شده‌ای از رویکرد شورا نسبت به بهبود حمل‌ونقل در شهر طی دهه آینده است که چشم‌انداز آن را برای توسعه یک سیستم حمل‌ونقل چندوجهی به‌منظور دسترسی به تمام بخش‌های شهر تغییر می‌دهد و از اقتصاد شهری حمایت می‌کند.

شورای شهر تاکید کرد که استراتژی جدید باعث بهبود ایمنی حمل‌ونقل و ایجاد جوامعی سالم‌تر و عادلانه‌تر برای تمام ساکنان، بازدیدکنندگان و صاحبان کسب‌وکار در سرتاسر سولی‌هال می‌شود و به‌دنبال پاسخ‌گویی به تغییرات ایجادشده در سیاست‌های حمل‌ونقل، الگوهای سفر و رفتارهایی است که شهر طی شش سال گذشته شاهد آن بوده است.

شورا خاطرنشان کرد که استراتژی جدید با بررسی تأثیر «کووید -۱۹» بر عادت‌های سفر مردم در منطقه و پاسخ‌گویی به آن‌ها، نحوه بهینه‌سازی سیستم حمل‌ونقل را برای جمعیت رو به رشد و همچنین سال‌خوردگان مناطق مختلف شهر در نظر می‌گیرد و به‌دنبال ارائه یک سیستم حمل‌ونقل چند وجهی است که افراد و مشاغل را به یکدیگر ربط دهد و اقتصاد سولی‌هال را بهبود ببخشد.

به‌روزرسانی استراتژی‌های حمل‌ونقل در سولی‌هال

شورای شهر ضمن اشاره به موقعیتی عالی که برای بهره بردن از سرمایه‌گذاری جدید روی شبکه حمل‌و نقل در راستای منفعت‌های اقتصادی، زیست‌محیطی و سلامتی فراهم آمده است، اعلام کرد که در استراتژی جدید حمل‌ونقل شورا تمرکز ویژه‌ای بر بهبود پیوندهای حمل‌ونقل از شمال به مرکز شهر و پیوند این مناطق به بسیاری از جوامع روستایی قرار گرفته است که از خدمات حمل‌ونقل عمومی محروم هستند.

شورای شهر سولی‌هال با اشاره به پتانسیل استراتژی جدید برای احیای مراکز شهری، تسهیل دسترسی به مناطق مسکونی جدید، بهبود محیط طبیعی و شرایط آب‌وهوایی شهر، مقابله با تغییرات اقلیمی و افزایش فرصت‌های زندگی، آموزشی و اشتغال در محروم‌ترین جوامع شهر، از نهم ژانویه تا بیستم فوریه سال جاری را به برگزاری یک رایزنی عمومی شش‌هفته‌ای درباره این طرح اختصاص داده است که از طریق پلت‌فرم جدید شورا با عنوان «صدای سولی‌های باشید» انجام می‌گیرد.

کد خبر 633863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.