ساعت هوشمند Noise ColorFit Pro 4 GPS عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Noise ColorFit Pro 4 GPS با طراحی مشابه اپل‌واچ عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هندی تولیدکننده ساعت هوشمند Noise ماه گذشته از ساعت هوشمند ColorFit Pro 4 Alpha رونمایی کرد؛ کمتر از یک ماه بعد نیز مدل جدید این محصول به نام ColorFit Pro 4 GPS را معرفی کرد. ساعت هوشمند Noise ColorFit Pro 4 GPS که بسیار شبیه اپل واچ است، دارای نمایشگر ۱.۸۵ اینچی TFT LCD با رزولوشن ۲۴۰ * ۲۸۴ پیکسل و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است.

این گجت پوشیدنی به فناوری Noise Tru Sync مجهز شده، بنابراین سرعت جفت شدن یا تماس بلوتوثی را افزایش می‌دهد و قادر است میزان مصرف انرژی آن را نیز کاهش دهد. این محصول دارای حسگر سنجش ضربان قلب، ردیاب خواب و حسگر اندازه‌گیری میزان استرس است.

از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند Noise ColorFit Pro 4 GPS می‌توان به ماشین‌حساب داخلی، به‌روزرسانی آب‌وهوا، کنترل موسیقی، کنترل دوربین و غیره اشاره کرد. این محصول از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و در برابر گردوغبار و آب مقاوم است. انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند Noise ColorFit Pro 4 GPS با استفاده از یک باتری ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که تا هفت روز شارژدهی دارد.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Pro 4 GPS در رنگ‌های مشکی، سبز، خاکستری و نارنجی با قیمت ۳۷ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 633815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.