دستگیری سارقان باغ‌های آران‌وبیدگل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: دو سارق باغ‌های شهرستان آران‌وبیدگل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد و متهمان به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از باغداران شهرستان آران‌وبیدگل مبنی بر سرقت اموال و تجهیزات از باغ‌های آن‌ها موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان تحت پیگیری قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و جمع‌ آوری آثار و ادله لازم، در نهایت رد پای دو سارق سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آورده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اضافه کرد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند، اما زمانی که با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس روبه‌رو شدند به ناچار لب به اعتراف باز کرده و به ۱۴ فقره سرقت از باغ‌های شهرستان اقرار کردند که در این خصوص تمام مال باختگان شناسایی و با تنظیم شکایت آن‌ها متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

وی گفت: به باغداران توصیه می‌کنیم در نگهداری اموال و تجهیزات خود دقت لازم را داشته و برای پیشگیری از سرقت یک نگهبان مطمئن را به‌کارگیری کنند یا تجهیزات ایمنی، ضدسرقت و دزدگیر را در باغ خود نصب کنند.

کد خبر 633732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.