رویکرد شهرداری ارائه خدمات به صورت هوشمند است

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: رویکرد شهرداری ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به صورت آنلاین و هوشمند است.

مهدی فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرداری یزد یکی از اولویت‌های اصلی خود را در حوزه هوشمندسازی خدمات قرار داده است، اظهار کرد: مجموعه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد تولید سامانه‌های نرم‌افزاری را در دستور کار دارد.

وی افزود: این سامانه‌ها به کارکنان شهرداری خدمات ارائه می‌کند تا فرآیند کاری شهروندان تسهیل و تسریع شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد با تاکید بر اینکه اجرای این سامانه‌ها نیاز به حضور فیزیکی مردم برای دریافت خدمات را به کمترین حد ممکن می‌رساند، خاطرنشان کرد: سامانه‌های الکترونیکی شهرداری در مجموع به دو دسته تقسیم می‌شود.

فلاح اضافه کرد: بخشی از خدمات سامانه‌ها به صورت غیرحضوری است، پیش از آن شهروندان باید برای ثبت درخواست و پیگیری آن، خود بارها به شهرداری مراجعه می‌کردند تا کار خود را به پیش ببرند، اما در حال حاضر می‌توانند تمام فرآیند را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی گفت: دسته دوم نرم‌افزارهای مربوط به خدمات غیرحضوری است و شامل سامانه‌ها و نرم‌افزارهایی می‌شود که برای ارائه خدمات به شهروندان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد افزود: شهروندان برای دریافت عوارض خودرو تنها باید یک مرتبه به شهرداری یا دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و پس از آن می‌توانند همیشه به صورت غیرحضوری و از طریق موبایل اقدام به پرداخت عوارض خودروی خود کنند.

کد خبر 633667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.