آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان صاحب‌الزمان (عج) در دهه فجر

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد از آغاز عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح حضرت صاحب‌الزمان (عج) جهت کاهش بار ترافیکی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدناصر حیدری امروز _شنبه بیست‌وچهارم دی_ در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارتباط با برنامه‌های هفته قبل شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های شهروندان و بار ترافیکی سنگین در محدوده بلوار مدرس و دهه فجر، در راستای کاهش بار ترافیکی، پروژه اجرای تقاطع زیرگذر میدان صاحب‌الزمان (عج) در کمیسیون بودجه مطرح و در نهایت با موافقت اعضای شورا، این پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان به تصویب رسید که در جلسه امروز با اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار، برای تسریع در اجرای آن موافقت شد.

وی تصریح کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح حضرت صاحب‌الزمان (عج) به صورت زیرگذر و به عنوان تکمیل‌کننده رینگ شهری خواهد بود.

سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: این طرح در شورای ترافیک تصویب شده و مدیر اجرایی پروژه نیز مشخص شده است و مقرر شد ظرف مدت یک‌سال به بهره‌برداری برسد.

وی در ارتباط با دیگر مصوبه صحن علنی شورا گفت: در این جلسه با خرید قیر برای سازمان عمران در راستای آسفالت معابر شهری با اعتبار ۲۳۴ میلیارد ریال از محل تسهیلات، موافقت و اعتبار لازم در نظر گرفته شد.

حیدری گفت: در پایان جلسه یکصدویازدهم شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، از بانوان عضو شورا و بانوان شاغل در دبیرخانه شورای اسلامی شهر یزد تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 633660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.