برگزاری پیاده‌روی خانوادگی «راه عاشقی» در پارک ناژوان

به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، پیاده‌روی خانوادگی با عنوان «راه عاشقی» روز گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همایش پیاده‌روی خانوادگی «راه عاشقی» در پارک جنگلی ناژوان اصفهان روز گذشته _جمعه بیست‌وسوم دی‌ماه_ به مناسبت میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور روح‌الله معظم مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج)، وحید رجبی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران، رضا صادقی سرپرست هیأت همگانی استان، مهدی قائلی مدیریت پارک جنگلی ناژوان و عموم مردم برگزار شد.

روح‌الله معظم مسئول مرکز تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در حاشیه این مراسم عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر، پیاده‌روی خانوادگی از ایستگاه شماره دو تله‌سیژ به سمت میدان گردهمایی پارک ناژوان با مشارکت بسیج ورزشکاران، اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان فرهنگی‌تفریحی شهرداری، باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، صداوسیما مرکز اصفهان و هیأت‌های همگانی، پزشکی ورزشی و تنیس روی میز برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش با توجه به میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا و روز مادر، افزایش نشاط، سلامت، آمادگی، حوصله کار، برای جامعه و حضور خانوادگی در جمع صمیمانه شرکت کنندگان و ارتقای سلامت روحی و جسمی افراد بود.

معظم افزود: یکی از نیازهای اساسی کشور، فراگیر شدن ورزش همگانی میان مردم است و توجه بیش از پیش به ورزش همگانی، باعث می‌شود و بسیاری از مشکلات جسمانی، روحی، اجتماعی و اخلاقی جامعه کمتر شود. همایش پیاده‌روی خانوادگی، نمادی در جهت تداوم اتحاد مردم به شمار می‌رود و می‌تواند در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی بسیار مؤثر باشد.

وی در پایان با توجه نزدیک شدن به ایام‌الله دهه فجر از برنامه‌ریزی جهت برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات مختلف در سطح استان اصفهان خبر داد که در روزهای آتی اعلام می‌شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم به قید قرعه دوچرخه، البسه ورزشی و بن کارت استفاده از مراکز گردشگری شهرداری اصفهان اهدا شد.

برگزاری پیاده روی خانوادگی راه عاشقی در پارک ناژوان

کد خبر 633581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.