سرمربی بسکتبال ارتدوکس اردن: اشتباهاتی مرتکب شدیم/به بازیکنانم افتخار می‌کنم!+فیلم

سرمربی ارتدوکس اردن گفت: بازی نزدیکی بود و اشتباهاتی را مرتکب شدیم، اگرچه بازی را واگذار کردیم، اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هری در نشست خبری پس از دیدار برابر ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: ابتدا باید از کشور ایران، تیم ذوب آهن و هرکسی که اینجا میزبان است تشکر کنم. بازی نزدیکی بود و اشتباهاتی را در بازی مرتکب شدیم.

وی افزود: اگرچه بازی را واگذار کردیم، اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم. چندین بار توانستیم به جریان مسابقه برگردیم.

سرمربی تیم بسکتبال ارتدوکس اردن ادامه داد: مانند هر مسابقه‌ای بازی یک برنده و بازنده دارد که بازنده این دیدار لقب گرفتیم، اما در این مسابقات قصد داریم تا اردنی‌ها را مفتخر کنیم و این به خاطر حمایت‌هایی است که آنها از ما دارند.

می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم

فیری ابراهیم، بازیکن تیم بسکتبال ارتدوکس اردن نیز در نشست خبری پس از مسابقه با ذوب آهن، اظهار کرد: بازی سختی برای ما بود. تلاش کردیم به بازی برگردیم. این اولین‌بار است که در چنین شرایطی به عنوان یک تیم در مسابقات شرکت می‌کنیم. با توجه به عملکردی که از خودمان نشان دادیم می‌توانیم امیدوار باشیم در آینده اتفاقات خوبی برایمان رقم بخورد و این مسابقات بستری برای رشد و پیشرفت تیم شود. این را هم باید اضافه کنم که نسبت به آینده امید داریم و پا به مسابقات بعدی می‌گذاریم.

در ادامه تصاویری از نشست خبری سرمربی و بازیکن تیم ارتدوکس اردن مشاهده می‌کنید:

کد خبر 633366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.