انهدام باند سارقان موتورسیکلت و قطعات خودرو با ۵۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از انهدام باند چهار نفره سارقان موتورسیکلت و قطعات خودرو با ۵۱ فقره سرقت در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند چهار نفر از اعضای یک باند سرقت که در نقاط مختلف این شهرستان اقدام به سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو می‌کردند را شناسایی کنند.

وی افزود: این سارقان منزلی مسکونی را در یکی از محلات پاتوق خود قرار داده و موتورسیکلت‌های مسروقه را در محل اوراق و به فروش می‌رساندند که با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی هر چهار متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به کشف قطعات اوراق شده بیش از هفت دستگاه موتورسیکلت به همراه اموال مسروقه دیگر، در بازرسی از مخفیگاه سارقان، خاطرنشان کرد: متهمان که در مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند پس از انتقال به پلیس آگاهی، در تحقیقات انجام شده به ۵۱ فقره سرقت شامل ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت، ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو و هشت فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، از شهروندان خواست: با رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد مشکوک اطراف خودروها و موتورسیکلت‌های پارک شده در فرعی‌ها و مناطق مسکونی از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 633323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.