لزوم نظارت بر مدیریت سالن‌های ورزشی شهرکرد

رئیس کمیسیون عمران و زیر بنایی شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه نظارت بیشتر بر مدیریت سالن‌های ورزشی شهرکرد ضرورت دارد، گفت: مناسب‌سازی و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی سالن‌های ورزشی شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد چراغپور امروز _پنجشنبه بیست‌ودوم دی_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی شهردار، مدیران خدمات‌شهری، اکیپ‌های خدماتی و اجرایی شهرداری در برف‌روبی، نمک‌پاشی و گره‌گشایی از معابر و خیابان‌های شهرکرد، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که رحمت بی‌پایان را بر ما ارزانی داشت و بار دیگر نعمت بارش برف را بر ما روزی کرد در این میان تلاش شبانه روزی و بی‌وقفه عوامل شهرداری شهرکرد در خدمت‌رسانی به شهروندان نمودی صد چندان یافت.

وی افزود: شهروندان در گوشه و کنار شهر در پاکسازی محل زندگی خود از برف نقش داشتند که این خود کمک بزرگی به کارکنان خدمات شهری در پاکسازی معابر بود.

رئیس کمیسیون عمران و زیر بنایی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: جهت کنترل جوانان و دانش‌آموزان و ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه پیشنهاد می‌شود بلیت نیم‌بهای ورزشگاه‌ها و استخرهای شنا به جوانان اختصاص داده شود تا اوقات فراغت آن‌ها در فضایی سالم و به دور از هیجان‌های مخرب سپری شود.

وی با بیان اینکه نظارت بیشتر بر مدیریت سالن‌های ورزشی شهرکرد ضرورت دارد، گفت: مناسب‌سازی و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی سالن‌های ورزشی شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران و زیر بنایی شورای اسلامی شهرکرد با تاکید بر برگزاری کلاس‌های مشاوره و تربیتی برای معلمان و دانش‌آموزان، گفت: برگزاری مسابقات آزاد اهداف پروازی جهت اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری نیز پیشنهاد می‌شود.

وی اظهار کرد: نبود کاداستر زمین‌های کشاورزی به صورت کامل، نبود بهره‌وری آب و خاک، نبود تجهیزات اراضی به سیستم‌های نوین آبیاری، نبود تعادل و نوبتی بودن کشت و یکپارچه نبودن زمین‌ها از عمده مطالبات کشاورزان شهرستان شهرکرد است.

چراغپور افزود: بی‌توجهی به کشت علمی، آب‌بر بودن محصول ذرت و کشت سنتی و نبود تعاونی جهت تقویت اقتصاد کشاورزان مشکلاتی را به وجود آورده است.

نماینده شوراهای شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اولویت مشکلات حوزه مدیریت بحران تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌های دفع مخاطرات طبیعی، اختصاص تجهیزات مناسب در این زمینه و جذب بودجه مورد نیاز و عزم جدی در اجرای پروتکل‌های مربوطه باید در دستور کار قرار گیرد، همچنین رسیدگی به مشکل آب شرب مردم شهرکرد از ضروریات است.

کد خبر 633282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.