زیرکی و بصیرت شهید رهبر در مخابره اخبار جنگ مثال‌زدنی بود

همسر شهید غلامرضا رهبر گفت: مخابره واقعیت‌های جنگ وظیفه دیروز امثال شهید رهبر و مجاهدان عرصه رسانه بود، امروز هم خبرنگاران انقلاب اسلامی وظیفه دارند صدای این انقلاب ارزشمند را به گوش دنیا برسانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریبا انصاری‌پور امروز پنجشنبه -بیست‌ویکم دی‌ماه- در نشست ویژه روز بسیج رسانه و هم‌اندیشی بسیجیان در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان، اظهار کرد: ۳۶ سال از شهادت شهید رهبر گذشته و امروز به شکل ویژه‌ای از این شهید عزیز یاد و قدردانی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همسرم سهم بزرگ و مهمی در ثبت و به تصویرکشیدن مهم‌ترین لحظه‌ها و حوادث جنگ تحمیلی هشت‌ساله عراق علیه کشورمان دارد، اما همانند زمان حیاتش، مظلوم و ناشناخته است.

همسر شهید غلامرضا رهبر افزود: همه شهدا به گردن ما حق دارند و امروز این ما هستیم که باید آنها را به نسل امروز معرفی کنیم و بشناسانیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا به خوبی باور داشتند جنگ تحمیلی نبرد علیه باطل و بدخواهان است، ابراز امیدواری کرد: زحمت‌ها و تلاش‌های مجاهدانه شهیدان دین و میهن بیش از گذشته دیده شود و نام و یادشان در افکار بماند.

انصاری‌پور تصریح کرد: شهید رهبر زیرکی و بصیرت بالایی در ارسال اخبار، گزارش‌ها و تصاویر مربوط به جنگ تحمیلی داشت و اطلاعات جامع و کاملی از مناطق رزم عملیات‌های مختلف را مخابره و جمع‌آوری می‌کرد.

این همسر شهید خاطر نشان کرد: پس از شهادت شهید رهبر یک گروه ۱۲ نفره به منزل ما آمدند که متوجه شدیم این افراد در گروه تصویربرداری و فیلم‌برداری تهیه گزارش‌ها همراه شهید رهبر بوده‌اند و در کنار شهید نقش زیادی در این عرصه خطیر داشته‌اند.

وی اضافه کرد: اعضای این گروه ۱۲ نفره می‌گفتند شهید رهبر به تنهایی همه کارهای تولید و تدارک یک فیلم را انجام می‌داد و گاهی ساعت‌ها برای این کار وقت می‌گذاشت.

انصاری پور تاکید کرد: شهدای عزیز ما مطیع محض امام راحل بودند و امروز ما باید از ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عزیز تبعیت کنیم و پشتیبان واقعی ولایت فقیه باشیم.

وی با بیان اینکه افرادی که در عرصه خبرنگاری فعالیت می‎‌کنند در ابتدا باید شجاع و ثابت‌قدم باشند افزود: مخابره واقعیت‌های جنگ وظیفه دیروز امثال شهید رهبر و مجاهدان عرصه رسانه بود، امروز هم خبرنگاران انقلاب اسلامی وظیفه دارند صدای این انقلاب ارزشمند را به گوش دنیا برسانند.

تلاش برای تشکیل جبهه رسانه‌ای تراز انقلاب اسلامی

سرهنگ محسن شکیب‌فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در ادامه گفت: امروز ۱۴ شهرستان و ناحیه در این استان دارای کانون بسیج رسانه فعال هستند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اضافه شدن چهار شهرستان و ناحیه جدید به استان اصفهان، همه شهرستان‌ها و نواحی نیروی مقاومت بسیج باید دارای یک کانون فعال بسیج رسانه داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان اظهار کرد: نجف‌آباد، آران‌وبیدگل و نائین از جمله شهرستان‌هایی هستند که بسیج رسانه در آن‌ها با قدرت و کیفیت خوبی در حال فعالیت است و دوره‌های مختلفی برگزار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: هدف محوری و مهم فعالیت‌های بسیج رسانه در مقطع حاضر، ایجاد یک جبهه واحد رسانه‌ای تراز انقلاب اسلامی است که با مشارکت همه نیروهای دلسوز و اهل فکر و اندیشه محقق خواهد شد.

به گزارش ایمنا، بیست‌ویکم دی‌ماه سالروز شهادت خبرنگار بسیجی غلام‌رضا رهبر در عملیات کربلای ۵ به نام روز بسیج رسانه نامگذاری شده است که به همین مناسبت خانواده این شهید در ارتباط تصویری از شهر آبادان استان خوزستان در این نشست حضور داشتند.

کد خبر 633096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.