دشمن درصدد متوقف کردن ملت انقلابی ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روندهای آغاز شده در ابتدای پیروزی انقلاب و سرآغاز این عصر بزرگ، روندهای اعتلایی، موفقیت‌آمیز و مستمر بوده است. به‌ویژه رسانه در این عرصه و حرکت بزرگی که انقلاب در دنیا آغاز کرده نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ پاسدار غلام‌رضا سلیمانی امروز پنجشنبه -بیست‌ویکم دی‌ماه- در نشست ویژه روز بسیج رسانه و هم‌اندیشی بسیجیان در ارتباط تصویری با اصفهان، اظهار کرد: ایران اسلامی مفتخر به وجود شهدا به‌عنوان ستارگان درخشان در آسمان سرزمینی خویش است.

وی خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی عصر جدیدی را در تاریخ بشریت رقم زد. همیشه در تاریخ بشریت دوره‌هایی را به‌عنوان مقطعی نو تلقی می‌کنیم و آن را آغازگر راه و مسیری جدید می‌دانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رنسانس در تاریخ غرب یک عصر جدید بود و بر علم، ادب و فرهنگ و هنر تمرکز داشت اما به خاطر اینکه کنشگران، کارگزاران و تاریخ سازان آن مقطع خود را بی‌نیاز از هدایت الهی دانستند، بشر رشد یافته از آن اندیشه را به جایی رساندند که امروز شاهد و ناظر آن هستیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلاتی که امروز بشریت با آن مواجه است از همین تمدن‌های غرب و دور شده و بی‌اعتنا به هدایت الهی رخ داده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه عصر انقلاب اسلامی عصر فرهنگ، هنر، ادب و رسانه است ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند در ابعاد مختلف تاثیرگذاری‌هایی داشته باشند که ما به آن جنگ ترکیبی می‌گوییم. می‌خواهند انقلاب و ملت ایران را متوقف کنند اما ما می‌دانیم و به خوبی آگاهیم که دوره‌ای جدید در تاریخ بشر آغاز شده و آثار و برکات خاص خودش را هم داشته است.

به گفته وی، روندهای آغاز شده در ابتدای پیروزی انقلاب و سرآغاز این عصر بزرگ، روندهای اعتلایی، موفقیت‌آمیز و مستمر بوده است. به‌ویژه رسانه در این عرصه و حرکت بزرگی که انقلاب در دنیا آغاز کرده نقش موثری داشته و دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بحث در رابطه با انقلاب و آثار آن جای گفت‌وگو، اندیشه‌ورزی و نظریه‌پرازی زیادی دارد. دوره جدید، تاریخ جدید و عصر جدید بشری و تاثیر انقلاب اسلامی در آینده تاریخ با ساختن دنیایی جدید متناسب با تعالیم مکتب رهایی بخش اسلام، مشحون از عدالت، آزادی و پیشرفت نقطه آرمانی این تفکر الهی است.

تلاش دشمن برای انزوای رسانه‌ای انقلاب اسلامی

وی با اشاره به اینکه دشمنان می‌کوشند فضای مجازی و رسانه‌های انقلاب اسلامی را در انزوا قرار بدهند افزود: باید بامحتوا و طرح‌های مناسب و روزآمد مرجعیت رسانه‌ای در منطقه ایجاد کنیم و با قدرت در این عرصه گام برداریم.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه اعتقادات ملت ایران عمیق و استوار است ادامه داد: افکارسنجی سالانه در سطح کشور انجام می‌شود که هم از لحاظ گستره جغرافیایی و هم از نظر علمی مستند و قابل اتکا است.

وی اظهار کرد: این افکار سنجی امسال هم انجام شد و نتایج آن مشخص نشان داد مردم ایران درباره آمریکا نظرات روشنی داشتند؛ سیر نزولی در نگاه مردم نسبت به آمریکا، متجاوز بودن و نامشروع بودن رژیم صهیونیستی در این افکارسنجی باز هم مشخص و ثابت شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت بزرگ ایران در مولفه‌های اساسی نسبت به دشمنان از بصیرت و هوشمندی خوبی برخوردارند. آن‌ها در این زمینه که ایران باید بر اساس قوانین اسلامی اداره شود و همچنین در امید داشتن به آینده تاکید دارند و راسخ هستند.

وی با بیان اینکه در ابعاد اقتصاد نارضایتی‌ها مشهود است تصریح کرد: همین مردم در این عرصه انتظارات برحق و به جایی دارند که ما نیز با مردم همراه و هم نظر هستیم و باید با همه توان و ظرفیت به حل این مشکلات و مسائل کمک کنیم.

سردار سلیمانی تاکید کرد: بسیج یک ظرفیت مردمی و گسترده است. رسالت و وظایفی در کمک دادن به همه نهادهای مسئول و به میدان آوردن مردم در قالب طرح‌های مشخص بر عهده دارد که آنها را دنبال می‌کند و پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: این افکارسنجی سراسری نشان می‌دهد در مسیری مطمئن و موفقیت‌آمیز در حرکت هستیم و با وجود همه جوسازی‌ها، دشمنی‌ها و تلاطمات رسانه‌ای و مجازی بویژه در فتنه اخیر، این راه روشن و مسیر رو به جلو است.

کد خبر 633093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.