امدادرسانی به ۳۵۰ خودروی گرفتار در برف/ تمام محورهای اصفهان باز است

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شب گذشته به ۳۵۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف استان امدادرسانی شد، گفت: شب گذشته در گردنه نیه و ملأاحمد به‌دلیل شدت بارش‌ها امدادرسانی بیشتری صورت گرفت.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی، اظهار کرد: در برخی محورهای استان اصفهان بارش برف را شاهد بودیم که درحال‌حاضر با قطع بارش‌ها در برخی محورها، محورها لغزنده است.

وی ادامه داد: محور اصفهان-شیراز بارش برف و لغزندگی جاده، اصفهان-شهرکرد بارش پراکنده برف و لغزندگی جاده، اصفهان-نائین گردنه ملأاحمد بارش برف و مه‌گرفتگی، شاهین‌شهر بارش برف و لغزندگی، کنارگذر غرب بارش برف و لغزندگی جاده و نایین-یزد حوالی اردکان مه‌گرفتگی را شاهد هستیم.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه درحال‌حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان اصفهان باز است و مشکل خاص ترافیکی در محورها نداریم، تصریح کرد: تاکنون حوادث خاص و حاد جاده‌ای در محورهای استان نداشتیم.

وی اضافه کرد: اکیپ‌های پلیس راهور در ۹ نقطه برف‌گیر به صورت شبانه‌روزی حضور دارند، همچنین روز گذشته ۱۲۰ تیم فعال در این نقاط حضور داشتند و تمام راه‌های استان را پوشش داده و به خودروهایی که در محورهای برف‌گیر گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه شب گذشته به ۳۵۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف در استان اصفهان امدادرسانی شد، افزود: شب گذشته در گردنه نیه و ملأاحمد به دلیل شدت بارش‌ها امدادرسانی بیشتری صورت گرفت.

وی به رانندگان توصیه کرد: به احتمال زیاد در روزهای آینده با قطع شدن بارش‌ها شاهد مه‌گرفتگی در برخی محورهای استان هستیم، از این رو رعایت احتیاط، سرعت مطمئن ضروری است و در صورتی که دید کافی نبود رانندگان در پارکینگ‌های مجاز توقف کنند و در صورتی که دید مناسب شد به مسیر خود ادامه دهند.

کد خبر 632965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.