ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با سایپا

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف سایپا می‌رود که احتمال چند تغییر در ترکیب این تیم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در نخستین دیدار خود در جام حذفی میزبان سایپا، تیم رده دومی در دسته اول است. مورایس در حالی تیمش را به دیدار با سایپا می‌فرستد که تمام نفراتش را در اختیار دارد و مصدومی در لیست سپاهان حضور ندارد.

با این حال ممکن است سرمربی سپاهان از برخی بازیکنان که در لیگ برتر کمتر به آن‌ها بازی رسیده است در ترکیب بازی امروز استفاده کند، هرچند این تغییرات نمی‌تواند زیاد باشد زیرا استفاده بیشتر از نفرات نیمکت‌نشین، ریسک بالایی دارد.

به مظاهری در جام حذفی بازی می‌رسد؟

پیام نیازمند، گلر ثابت طلایی‌پوشان در لیگ برتر است؛ او از زمانی که پس از هفته دوم به سپاهان پیوسته، تنها در یک دیدار جای خود را در ترکیب اصلی به مظاهری داده است، با این حال احتمال دارد مورایس در جام حذفی به او استراحت دهد و از رشید مظاهری در چارچوب استفاده کند. مظاهری اخیراً به دلیل نیمکت‌نشینی، اعتراضات نرمی داشت و ممکن است در نیم‌فصل از سپاهان جدا شود.

خط دفاعی با کمترین تغییرات

شاید خط دفاع سپاهان با حضور نفراتی که کم‌وبیش در رقابت‌های لیگ برتر به بازی گرفته شده‌اند، کمترین تغییر را در دیدار جام حذفی مقابل سایپا داشته باشد. برای دیدار با سایپا احتمالاً نیلسون جونیور و محمد دانشگر که در دو بازی قبلی سپاهان فیکس بوده‌اند در دفاع وسط حضور خواهند داشت و رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور در دو سمت خط دفاعی به بازی گرفته می‌شوند. رناتو داسیلویرا و محمد نژادمهدی دیگر گزینه‌های مورایس در دفاع وسط هستند که ممکن است به جای نیلسون و دانشگر از آن‌ها استفاده شود.

یاسین به ترکیب اصلی بازمی‌گردد؟

یاسین سلمانی چند هفته‌ای است که مصدومیت سخت خود را پشت سر گذاشته و در دو بازی اخیر به عنوان بازیکن جایگزین وارد ترکیب شده است. او ممکن است برای دیدار با سایپا به ترکیب اصلی بازگردد و به جای نورافکن و در کنار محمد کریمی در میانه میدان به کار گرفته شود. اگر مورایس بخواهد در پست هافبک دفاعی نیز تغییر ایجاد کند از محمد قربانی به جای مسعود ریگی استفاده خواهد کرد. جلال‌الدین علیمحمدی دیگر هافبک سپاهان است که احتمال حضورش در نیمه دوم وجود دارد.

خط آتش سپاهان با انتخاب‌های فراوان

چینش خط حمله سپاهان و بازیکنانی که در ترکیب اصلی به کار گرفته خواهند شد بستگی به نظر مورایس دارد و اینکه او تا چه میزان قصد تغییرات دارد. به طور پیش‌فرض با توجه به عملکرد خوب سه عنصر تهاجمی سپاهان در بازی قبل، شهریار مغانلو در نوک خط حمله به کار گرفته خواهد شد و فرشاد احمدزاده و محمد علی‌نژاد به عنوان دو وینگر در ترکیب طلایی‌پوشان حضور خواهند داشت. با این وجود اگر مورایس بخواهد از بازیکنانی که کمتر در لیگ بازی کرده‌اند استفاده کند، احتمال حضور محمدرضا حسینی در ترکیب اصلی وجود دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با سایپا به شرح زیر است:

رشید مظاهری، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

کد خبر 632958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.