وانت‌بارهای عرضه کننده میوه ساماندهی شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: وضعیت شهر به‌ویژه در موضوع ساماندهی وانت‌بارهای عرضه میوه خوب نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر نظری امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم دی_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری با موضوع ساماندهی بازارروزها اظهار کرد: شهروندان در رابطه با بازارروزها و ایجاد مزاحمت و مسائلی در این خصوص به ویژه در کوی خاتم به ستوه آمده‌اند.

وی با بیان اینکه در صورت مدیریت نشدن مشکلات بازارروزها و رفع آن، این موضوع یکی از مسائل تأثیرگذار در بزه‌های اجتماعیخواهد بود، ادامه داد: بازارروزها انواع مشکلات و مسائل را برای مردم ایجاد کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: اراده و نقش حاکمیت در ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌بارهای عرضه‌کننده میوه کجا است؟

وی در خصوص اینکه با توجه به مشکلات اجتماعی و اقتصادی و موضوع بیکاری، نمی‌گوییم دست‌فروشان حذف شوند، بلکه باید آنها را ساماندهی کرد، افزود: بازارروزها، دست‌فروشان و وانت‌بارها باید در مناطق دارای کمترین آسیب اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ساماندهی شود و شورای تأمین خواسته‌های شهرداری را در نظر بگیرد؛ هیچ مدیریت و اعمال قانونی در این مباحث نیست.

وی اضافه کرد: استاندار، فرماندار، راهنمایی و رانندگی و دستگاه قضا باید به این موارد ورود و اعمال قانون کنند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه وضعیت شهر به‌ویژه در موضوع ساماندهی وانت‌بارهای عرضه میوه خوب نیست، خاطرنشان کرد: باید قانون‌مندی را در شهر تقویت و بی‌قانونی را کمرنگ کنیم.

وی با اشاره به اینکه به منظور به حداقل رساندن مشکلات باید تدابیری در این قضایا اندیشیده شود، تصریح کرد: در صورت نبود توجه به این مهم و نبود چاره‌اندیشی، آسیب آن برای شهر و شهروندان خواهد بود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: اعمال مدیریت در زمینه ساماندهی بازارروزها، دست‌فروشان و وانت‌بارهای عرضه میوه با شهرداری و سازمان مربوطه است.

کد خبر 632956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.