دستگیری باند سارقان دوچرخه با ۶۳ فقره سرقت در شهرستان برخوار

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از شناسایی و دستگیری باند چهارنفره سارقان دوچرخه با ۶۳ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مجید حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان برخوار، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند چهار سارق و یک خریدار اموال مسروقه را در راستای این سرقت‌ها شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیات‌هایی دقیق و ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به کشف ۱۶ دستگاه دوچرخه مسروقه در بازرسی ماموران از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: متهمان دستگیرشده که در مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، در تحقیقات اولیه انجام‌شده تاکنون به ۶۳ فقره سرقت دوچرخه در شهرستان‌های برخوار، اصفهان و شاهین‌شهر اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت و آسایش مردم را بر هم بزنند، به‌شدت برخورد می‌کند و از شهروندان نیز می‌خواهیم با توجه به آموزش‌های پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 632815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.