حضور شهردار و مدیران شهرداری از ابتدای بارندگی در نقاط مختلف شهر

سخنگوی شهرداری یزد با اشاره به حضور مدیران شهرداری از ابتدای بارندگی در نقاط مختلف شهر گفت: رفع مشکل روان‌آب‌ها به سرعت آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد سلطانی پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه بیستم دی‌ماه‌_ در بازدید از وضعیت سیل‌بندهای استان یزد، اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر هشدار وضعیت نارنجی در یزد، شهرداری در آمادگی کامل برای مقابله با مشکلات احتمالی قرار دارد.

وی افزود: بارندگی‌های صبح امروز در نقاط مختلف شهر یزد با جاری شدن روان‌آب‌هایی همراه بود و مأموران شهرداری بلافاصله با حضور خود در محل‌های مشخص شده، اقدامات لازم برای رفع مشکل را آغاز کردند.

سخنگوی شهرداری یزد با اشاره به وضعیت سیل‌بندهای اطراف شهر خاطرنشان کرد: بارندگی در حد جاری شدن سیلاب نبود و آبی پشت سیل‌بندها جمع نشده است.

سلطانی تصریح کرد: شهردار یزد، معاون خدمات شهری و مدیران مناطق به همراه نیروهای خدمات‌رسان شهرداری از زمان آغاز بارندگی در قالب تیم‌های مختلف اقدام به حضور در شهر کرده‌اند و وضعیت را به صورت لحظه‌ای رصد می‌کنند.

وی تاکید کرد: به غیر از آب‌گرفتگی در بلوار فضیلت، سه‌راه آزادشهر و نشست بعضی معابر که حفاری توسط دستگاه‌های خدمات در آن انجام شده است، سایر معابر مشکل خاصی ندارد و تمام زیرگذرهای شهر به صورت کامل باز است و تردد در آن انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری یزد گفت: تا به این لحظه آب‌گرفتگی و روان‌آب در بعضی از نقاط شهر داشتیم، اما معابر غیرقابل تردد نیست و شهروندان در حال عبور و مرور در سطح شهر هستند.

سلطانی افزود: سامانه ارتباط مردمی شهرداری یزد با تلفن ۱۳۷ به صورت لحظه‌ای آماده دریافت گزارش‌های مردم و اعزام نیرو جهت رفع مشکلات احتمالی در صورت نیاز است.

کد خبر 632740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.