آماده‌باش ۱۲۰ تیم پلیس‌راه اصفهان/ هیچ‌یک از محورها مسدود نیست

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان گفت: درحال‌حاضر هیچ‌یک از محورهای استان مسدود نیست و تردد درحال انجام است، اما به‌جهت بارش برف، تردد و عبورومرور با سختی مواجه شده است.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره وضعیت محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: درحال‌حاضر هیچ‌یک از محورهای استان مسدود نیست و تردد در حال انجام است، اما به جهت بارش برف، تردد و عبورومرور با سختی مواجه شده است.

وی ادامه داد: در محورهای جنوب، غرب، مرکز، شمال و بخشی از شرق استان اصفهان بارش برف و در خوروبیابانک بارش باران را شاهد هستیم، همچنین در گردنه ملااحمد تا حدودی مه‌گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به توصیه‌های رانندگی در زمان لغزندگی محورها، تصریح کرد: در مکان‌هایی که محدودیت دید ایجاد شده و امکان حرکت وجود ندارد، رانندگان در پارکینگ‌های مجاز توقف کنند و زمانی که دید مناسب شد به ادامه مسیر بپردازند، توجه به هشدارها و اطلاع از وضعیت راه‌ها مورد تاکید است، زیرا لازمه سفرهای امروز و فردا به دلیل لغزندگی محورها است و باید رانندگان به این نکته توجه کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون تصادف خاص به دلیل لغزندگی محورها گزارش نشده است، اضافه کرد: استفاده و همراه داشتن زنجیر چرخ در نقاط برفی استان ضروری است، اکیپ‌ها در مناطق کوهستانی مستقر هستند و اگر خودرویی زنجیر چرخ نداشته باشد به آن اجازه تردد نمی‌دهند.

سرهنگ زارع گفت: حدود ۱۲۰ تیم در ۹ نقطه برف‌گیر استان اصفهان به صورت شبانه‌روزی مستقر و به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

کد خبر 632738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.