حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه تصادف دو خودرو، اظهار کرد: ساعت ۲۳:۱۸ شب گذشته _نوزدهم دی‌ماه_ حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ با کناره اتوبان و سپس به یک دستگاه ۲۰۶ دیگر واقع در بزرگراه شهید خرازی به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام اکیپ امدادونجات به محل حادثه، ادامه داد: بلافاصله اکیپ امدادونجات از ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه اعزام و با رفع خطر، محل را ایمن‌سازی کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: در این تصادف یک نفر مصدوم و تحویل عوامل اورژانس شد.

مهار حریق کارگاه چوب‌بری

وی با اشاره به مهار حریق کارگاه چوب‌بری، تصریح کرد: ساعت ۰۳:۳۹ بامداد امروز _بیستم دی‌ماه_ در تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در انبار چوب‌بری واقع در جاده حبیب‌آباد گزارش شد.

کاوه‌آهنگران با اشاره به اعزام اکیپ به محل حریق، گفت: بلافاصله اکیپ اطفای حریق از ایستگاه شماره ۱۹ به محل حریق اعزام و با اقدام سریع و به موقع آتش‌نشانان، حریق کارگاه چوب‌بری مهار شد.

وی با اشاره به اینکه با اقدام سریع آتش‌نشانان، آتش مهار شد، اضافه کرد: از سرایت شعله به دیگر نقاط انبار که حجم زیادی از چوب در آن وجود داشت، جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: این حریق مصدوم نداشت و علت آن تحت بررسی است.

کد خبر 632719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.