صحبت‌های سرمربی جدید پرتغال درباره حضور رونالدو در تیم‌ ملی!

روبرتو مارتینز سرمربی جدید پرتغال قصد دارد قبل از تصمیم‌گیری درباره آینده ملی این بازیکن ۳۷ ساله، با کریستیانو رونالدو صحبت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برنده پنج توپ طلا، ۱۹۶ بازی ملی برای کشورش انجام داده است و به آن‌ها کمک کرده تا به قهرمانی در جام ملت‌های اروپا و لیگ ملت‌ها برسند، درعین‌حال با ۱۱۸ گل، به بهترین گلزن تاریخ فوتبال بین‌المللی مردان تبدیل شود.

با این حال، رونالدو در جام‌جهانی ۲۰۲۲ نیمکت‌نشینی زیادی را تجربه کرد و متعاقباً پس از ترک منچستریونایتد به عنوان بازیکن آزاد، با تیم عربستان سعودی (النصر) پیوند خورد و درواقع پرسش‌هایی را مطرح کرد که آیا او همچنان می‌تواند در تیم‌ملی حضور داشته باشد یا خیر؟ دورانی جدید برای پرتغال که حالا مارتینز سکان مدیریتی را از فرناندو سانتوس به ارث برده است.

مارتینز در مراسم رونمایی رسمی خود در پاسخ به این پرسش که آیا رونالدو نقشی در برنامه‌هایش دارد یا خیر، به خبرنگاران گفت: «تصمیمات باید در زمین بازی گرفته شود. مربی نیستم که عجولانه تصمیم بگیرم. می‌خواهم با همه ملاقات کنم و با همه بازیکنان آشنا شوم. کریستیانو بخشی از آن لیست است، او ۱۹ سال را در تیم‌ملی گذراند و شایسته احترام است. همه چیز به تصمیم من بستگی دارد که بهترین لیست را برای قهرمانی اروپا تهیه کنم. فردا کار را شروع می‌کنیم و با همه بازیکنان آشنا می‌شویم و کریستیانو یکی از آن‌هاست.»

مارتینز درمورد وضعیت رونالدو در ترکیب پرتغال، اضافه کرد: «ما یک روند فوتبالی را شروع می‌کنیم تا سعی کنیم با همه بازیکنانی که می‌توانند در این تیم حضور داشته باشند آشنا شویم. قرار است به همه بازیکنان فرصت بدهیم و به همه کسانی که از قبل در لیست انتخاب هستند احترام بگذاریم؛ کریستیانو یکی از آن بازیکنان است. این روندی است که باید به‌طورطبیعی و با مسئولیت با آن روبرو شویم و تصمیمات مهمی برای تیم خواهیم گرفت.»

پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، پس از متحمل شدن یک شکست شوکه کننده مقابل مراکش، حذف شد و تا آغاز رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل لیختن اشتاین در ۲۳ مارس، به میدان نخواهد رفت.

کد خبر 632691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.