توماس مولر از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد!

توماس مولر، اسطوره بایرن‌مونیخ و آلمان، به احتمال بازنشستگی از تیم ملی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آلمان در مرحله گروهی جام‌جهانی زمستانی امسال در قطر به‌رغم پیروزی چهار بر دو مقابل کاستاریکا در هفته سوم بازی‌ها، حذف شد.

مولر پس از بازی اشاره کرد که این بازی ممکن است آخرین بازی او برای مانشافت باشد، اما مهاجم کهنه‌کار از آن زمان، از این سخنان عقب‌نشینی و اعتراف کرد که برای مسابقات قهرمانی اروپا که سال آینده در کشور خود برگزار می‌شود، در اختیار هانسی فلیک خواهد بود.

مولر در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «البته من بعد از بازی با کاستاریکا احساساتی بودم. لحظه غم‌انگیزی بود، به خصوص به این دلیل که حتی بازی را بردیم و حذف شدیم. با هانسی [فلیک] ارتباط خوبی داشتم. تا زمانی که یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم، همیشه در دسترس تیم ملی خواهم بود. این به مربی بستگی دارد که تصمیم بگیرد چه زمانی و چگونه از من استفاده کند. هدف این است که دوباره موفق شویم. هانسی گزینه‌های زیادی در حمله دارد. اما زمانی که مربی به من نیاز داشته باشد، قطعاً آنجا خواهم بود.»

با توجه به اینکه مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ تا اواسط مارس برگزار نمی‌شود، تمرکز مولر روی مسائل باشگاهی با بایرن خواهد بود و آن‌ها در تاریخ بیستم ژانویه به بوندس‌لیگا برمی‌گردند و خارج از خانه مقابل لایپزیگ به میدان می‌روند.

کد خبر 632681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.