اجرای طرح جمع‌آوری واحدهای غیرمجاز در منطقه ناژوان با همکاری شهرداری

فرمانده انتظامی اصفهان از اجرای طرح جمع‌آوری واحدهای غیرمجاز در منطقه ناژوان با همکاری مجموعه انتظامی و واحد رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همکاران ما در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با مشارکت شهرداری در واحد رفع تخلفات شهری طرحی را در منطقه تفریحی و توریستی ناژوان اجرا کردند.

وی ادامه داد: منطقه ناژوان یکی از اماکن و مراکز تفریحی است که شهروندان اصفهانی جهت استراحت و تفریح به این منطقه مراجعه و از فضای سبز و امکانات این منطقه استفاده می‌کنند، این در حالی است که اکثر مواقع این فضاهای خاص مورد سوءاستفاده افراد فرصت طلب قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به اینکه بخشی از شمال ناژوان در محدوده باغ پرندگان مورد سوءاستفاده برخی از افراد فرصت طلب قرار گرفته بود، تصریح کرد: این افراد با ایجاد اماکن و واحدهای صنفی غیرمجاز برای شهروندان و شهروندان ساکن در آن منطقه مزاحمت ایجاد کردند، همچنین اقدام به راهبندان و ترافیک‌های صوری در محل کردند و با ایجاد اماکن موقت مانند سازه‌های فلزی و چوبی و عرضه محصولات غیربهداشتی موادغذایی و مواد غیرمجاز به ویژه در ساعت‌های پایانی شب این مکان، محل تجمع افراد ناباب و اراذل و اوباش شده بود که طرح جمع‌آوری این منطقه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با همکاری و برنامه‌ریزی مقامات قضائی و شهرداری و نیز پشتیبانی خوبی که از سوی نیروی انتظامی شهرستان انجام شد، بدون هیچ‌گونه خسارت تمام اموال و اشیا غیرمجاز جمع‌آوری کردیم و فضا را به حالت قبل بازگرداندیم.

سرهنگ بساطی افزود: توصیه می‌کنم برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان به ویژه در فضاهای تفریحی و فضاهایی که شهروندان از آن استفاده می‌کنند با مشارکت و کارگروهی و هم‌افزایی نیروی انتظامی شهرستان و سایر دستگاه‌ها می‌تواند رخ دهد و بتوانیم خدمات را در فضایی توأم با آرامش، امنیت و رفاه برای شهروندان در منطقه ناژوان برای شهروندان رقم بزنیم.

وی گفت: انجام مأموریت در منطقه ناژوان از ساعت‌های ابتدایی صبح امروز دوشنبه نوزدهم دی‌ماه شروع شد و مسئولان شهرداری با آلات، ادوات، دستگاه‌ها و تجهیزات مناسب و همکاری انتظامی نقاط مختلف، پوشش انتظامی داده شد و با حمایتی که صورت گرفت، مسئولان شهرداری موفق شدند تمام اموال و اشیای غیرمجاز و غیرقانونی که در این منطقه مستقر شده بود را جمع‌آوری و فضا را به حالت اولیه بازگردانند

کد خبر 632585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.