هتل های برتر قشم

جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره کشور به‌حساب می‌آید. این جزیره زیبا یکی از مقاصد محبوب گردشگری در کشور است که هرساله گردشگران زیادی را به‌سوی خود می‌کشاند.

در میان هتل های قشم می‌توان گزینه‌های متنوعی را یافت. اگر قصد سفر به این جزیره و رزرو هتل در آن را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم به هتل های برتر قشم بپردازیم.

هتل ساحلی خلیج‌فارس قشم

هتل ساحلی خلیج‌فارس قشم یکی از هتل هایی است که فاصله بسیار کمی تا ساحل دارد. از امکانات ورزشی این هتل می‌توان به سالن بیلیارد، زمین تنیس،‌ سالن پینگ‌پنگ و دیگر امکانات ورزشی اشاره کرد. در این هتل امکانات تفریحی زیادی مانند امکانات ورزش آبی، اتاق بازی، ساحل اختصاصی، تالار پذیرایی، کافی‌شاپ، رستوران و امکانات قایق‌سواری نیز وجود دارند.

هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی قشم در ساحل سیمین قرار گرفته است و با مراکز پر رفت‌وآمد قشم، فاصله زیادی دارد. در این هتل می‌توانید به امکاناتی مانند جت اسکی یا غواصی دسترسی داشته باشید. از دیگر امکانات هتل ساحل طلایی قشم می‌توان به پارکینگ مجزا برای هر واحد رستوران، ورزش‌های آبی، استخر، اینترنت لابی، زمین‌بازی کودکان، آلاچیق و غیره اشاره کرد.

هتل ژئو پارک قشم

یکی دیگر از هتل های برتر قشم، هتل قدیمی ژئو پارک است. این هتل که به‌تازگی نوسازی شده است، یکی از زیباترین هتل‌های قشم به‌حساب می‌آید. فاصله کم تا ساحل خلیج‌فارس، یکی از مزیت‌های هتل ژئو پارک به شمار می‌رود. شما می‌توانید با رزرو اتاق‌های رو به ‌دریا این هتل، از منظره ساحل و دریا لذت ببرید.

هتل ژئوپارک به جاهای دیدنی جزیره قشم مانند کشتی پرتغالی‌ها و بازار قشم دسترسی خوبی دارد. از امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، رستوران، اینترنت، کافی‌شاپ، لباسشویی و سیستم اعلام حریق اشاره کرد.

هتل رویال قشم

هتل رویال قشم، یک هتل سه ستاره است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. ساختمان هتل رویال 5 طبقه دارد و 43 اتاق و 130 تخت در آن قرار گرفته‌اند. هتل رویال دسترسی راحتی به ساحل خلیج‌فارس، بازار بین‌المللی ستاره و قلعه پرتغالی‌ها دارد. برای رزرو هتل رویال قشم می‌توانید به اپلیکیشین اسنپ تریپ مراجعه کنید.

هتل فولتون

یکی دیگر از هتل‌های برتر قشم، هتل فولتون است. این هتل به شرکت فولتون یاتز نخستین شرکت تولیدکننده قایق و کشتی‌های شخصی در ایران تعلق دارد. در ابتدا، هتل فولتون جایی برای اسکان میهمانان و کارمندان عالی‌رتبه شرکت بود؛ از سال 1392 تصمیم گرفته شد به یک هتل عمومی تبدیل شود. این مجموعه دارای ساختمان‌های ویلایی، هتلی و هتل آپارتمانی است.

ویلاهای هتل فولتون 7 اتاق خواب و سالن ناهارخوری و نشیمن دارند. همچنین هتل فولتون دارای 6 سوئیت و 16 اتاق است. هتل‌آپارتمان فولتون نیز آپارتمان‌های دو تا چهار خوابه دارد. این مجموعه دارای امکانات تفریحی مانند زمین تنیس، استخر و محوطه بازی کودکان است.

هتل ریحان قشم

هتل ریحان قشم در سال 1395 افتتاح شد. این هتل دارای ساختمانی 5 طبقه است که 26 واحد اقامتی در آن قرار گرفته‌اند. هتل ریحان دارای فاصله بسیار اندکی تا ساحل است و تا قلعه پرتغالی‌ها نیز تنها دو کیلومتر فاصله دارد. برای رزرو هتل ریحان قشم می‌توانید از اپلیکیشن اسنپ تریپ استفاده کنید.

هتل های برتر قشم

جمع‌بندی

جزیره قشم، یکی از جزایر زیبای ایران است که سفر به آن می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. در این جزیره هتل‌های زیادی وجود دارند. از هتل‌های برتر قشم می‌توان به هتل ساحلی خلیج‌فارس، هتل ساحل طلایی، هتل ارم، هتل فلوتون، هتل ریحان قشم، هتل رویال قشم و ... اشاره کرد. برای رزرو هر کدام از هتل های جزیره قشم، تنها کافی است به اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه و گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید.

کد خبر 632522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.