برنامه‌ریزی شهرداری یزد برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد از برگزاری سومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی خبر داد و گفت: شهرداری یزد در حال برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات و شرایط پذیرایی مطلوب از مسافران و گردشگران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه زارع‌بیدکی امروز _دوشنبه نوزدهم دی_ در نشست کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: یزد یکی از مقاصد مهم گردشگری و مسافران نوروزی است و همه‌ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می‌شود.

وی افزود: شهرداری یزد همچون گذشته باید تمهیدات لازم در جهت استقبال از مسافران نوروزی و همچنین فضاسازی‌های شهری مناسب را مورد توجه قرار دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد رنگ‌آمیزی و عملیات زیباسازی در شهر آغاز شود، همچنین با توجه به درخواست و مطالبات مردمی قرار شد روزانه ۱۰ تن آسفالت در اختیار هر منطقه جهت لکه‌گیری، قرار گیرد.

وی ادامه داد: ساماندهی پل‌های عابر پیاده که چندین سال است به بهره‌برداری رسیده است نیز در دستور کار قرار گرفت تا در اسرع وقت انجام شود. نصب تابلو در ورودی شهر و تابلوهای ورودی پارک‌ها، روشنایی معابر، سیستم آبرسانی فضای سبز و استقرار دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند هلال‌احمر، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی در پارک‌های تعیین شده برای اسکان مسافران نیز در دستور کار قرار گرفت.

زارع گفت: در صدد هستیم امسال شهر یزد از ماه شعبان، برای میهمانان نوروزی آماده شود.

کد خبر 632467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.