گزارش تحقیق و تفحص از سازمان سنجش در صحن مجلس قرائت می‌‎شود

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از قرائت گزارش طرح تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور در صحن علنی خبر داد و گفت: در صورت رای صحن علنی مجلس، این گزارش برای رسیدگی به قوه قضائیه ارجاع داده می‌‎شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از خانه ملت، احمد نادری با اشاره به نشست امروز _ یکشنبه هجدهم دی‌ _ کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار کرد: طرح تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور که سال گذشته در صحن علنی مجلس رای زیادی آورد، کلید خورد. تیم‌های تخصصی ما با استقرار در سازمان سنجش کار خود را آغاز کردند و گزارشی از این تفحص به کمیسیون آموزش ارائه شد.

وی ادامه داد: گزارش تفحص از سازمان سنجش با حضور ریاست سابق قرائت شد و ایشان نیز دفاعیات خود را ارائه کردند و درنهایت رای‌گیری این مهم برای ارجاع گزارش به صحن امروز در کمیسیون آموزش انجام شد که با رأی مثبت اعضای کمیسیون آموزش همراه شد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: در صورت رای صحن علنی مجلس، گزارش به قوه قضائیه ارسال و در مرجع قضایی برای این گزارش تصمیم‌گیری خواهد شد.

نادری یادآور شد: بخش‌هایی از این گزارش که امکان قرائت در صحن مجلس را دارد، قرائت خواهد شد و موارد دیگر نیز در صورت صلاحدید نمایندگان به قوه قضائیه ارجاع داده می‌‎شود.

کد خبر 632342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.