۸۸ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ۸۸ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی کشف شد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۲۹ این شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از یک کارگاه ۸۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه مالک کارگاه هیچ‌گونه مدارک قانونی و معتبری در خصوص دستگاه‌ها و فعالیت خود در زمینه استخراج ارز دیجیتال ارائه نکرد، تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش دستگاه‌های ماینر کشف شده سه میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، اضافه کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا بوده و از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 632317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.