انتقاد شدید دشان از ستاره‌های فرانسه

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه از عملکرد برخی از بازیکن‌های خود به‌خاطر شکست در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرمربی قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ از بازیکن‌هایش انتقاد کرد که در برابر آرژانتین در «سطح مناسب» قرار نگرفته‌اند، اگرچه او حاضر نشد شخص خاصی را معرفی کند.

دشان پذیرفت که این باخت ممکن است به دلیل بی‌تجربگی بازیکنان باشد که بسیاری از آن‌ها نخستین فینال دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کردند، اما دشان یک بار دیگر حرف خود مبنی بر عملکرد ضعیف چهار تا پنج نفر را تکرار کرد.

سرمربی فرانسه به RMC گفت: «هیچ بازیکنی را هدف قرار نمی‌دهم، اما در آن ترکیب یازده‌نفره ابتدایی برابر آرژانتین، شاید حداقل چهار یا پنج بازیکن بودند که از نظر بدنی در سطح مناسبی نبودند. این اولین فینال برای بسیاری از بازیکنان فرانسه بود، موقعیت بسیار خاصی شکل گرفت، درواقع، حداقل پنج بازیکن در ترکیب یازده‌نفره ابتدایی بودند که در سطح مناسبی برای چنین مسابقه‌ای مقابل چنین حریفی نبودند.»

درحالی‌که او ممکن است در سال ۲۰۲۲ از بازیکنانش انتقاد کرده باشد که بسیاری از آن‌ها هنوز از ویروسی رنج می‌برند که تنها چند روز قبل از فینال درگیر آن شده بودند، روز گذشته اعلام شد که دشان قرارداد قبلی خود را برای دو سال دیگر تمدید کرده است. او تا سال ۲۰۲۶ در رأس کادرفنی تیم ملی فرانسه باقی ماند.

به گزارش ایمنا، فرانسه در تاریخ بیست‌وچهارم مارس در نخستین بازی از ۱۰ مسابقه مقدماتی یورو ۲۰۲۴، هلند به میدان خواهد رفت.

کد خبر 632204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.