ناکامی سارقان داخل خودرو در تیران‌وکرون

فرمانده انتظامی شهرستان تیران‌وکرون از دستگیری سارقان داخل خودرو با هشت فقره سرقت در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ یوسف بهرام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان بررسی موضوع جهت دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون قرار گرفت.

وی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه مأموران یگان امداد شهرستان حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح شهر دو متهم را حین سرقت وسایل از داخل یک دستگاه خودروی پارک شده کنار خیابان مشاهده و آن‌ها را در عملیاتی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران‌وکرون با اشاره به کشف اموال مسروقه در بازرسی از خودروی متهمان، تصریح کرد: سارقان که در مواجهه با ادله و مدارک پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه‌بر بزه ارتکابی خود به هشت فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده و انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، از شهروندان درخواست کرد: با مجهز کردن خودرو و وسائط نقلیه خود به دزدگیر و وسایل ضد سرقت ایمن، از گذاشتن هرگونه اموال و وسایل با ارزش از جمله تلفن همراه، اسناد، شناسنامه و پول نقد داخل خودرو، خودداری و در حد امکان از رها کردن خودرو در مکان‌های خلوت و تاریک خودداری کنند.

کد خبر 632048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.