صبر مادران و وفاداری همسران شهدا قابل قیاس با پاداش‌های دنیوی نیست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا، گفت: صبر مادران و وفاداری همسران شهدا، قابل قیاس با پاداش‌های دنیوی نیست.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضا ربیعی به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا که به همت کانون ایثار و شهادت و باحضور استاندار برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار کرد: دلیل اینکه سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) را روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام‌گذاری کردند، این است که باید همه آحاد جامعه نسبت به این شیرزنان ادای دین کنند، چراکه آنان حق عظیمی بر گردن ملت ایران دارند.

وی افزود: همسران و مادران شهدا، ام‌البنین‌های عصر حاضر هستند چراکه آنان استمراربخش راه شهدا و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه محسوب می‌شوند. صبر مادران و وفاداری همسران شهدا قابل قیاس با پاداش‌های دنیوی نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه شما همسران و مادران شهدا اسوه‌های جامعه ما محسوب می‌شوید، گفت: کاری که شما طی این سال‌ها انجام دادید، کار زینبی بود و ایثار و استقامت را از مکتب حضرت فاطمه زهرا، زینب کبری و حضرت ام‌البنین (س) آموختید و امروز گذشت و مقاومت از ویژگی‌های بارز بانوان فداکار است.

ربیعی اضافه کرد: شما از زمان پیروزی دوران انقلاب اسلامی تاکنون حماسه آفریدید و در پایداری و استمرار حرکت اسلامی در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نقش مهمی را ایفا کردید و در ادامه راه شهیدان خویش همچنان وفادار باقی ماندید که این افتخار است.

کد خبر 631997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.