ویدا جوان از پژمان و زمانه تا تمام رخ و شمعدونی + بیوگرافی، همسر، عکس، ازدواج و فرزند

ویدا جوان بازیگر فیلم ها و سریال های زمانه، ماه و پلنگ، تمام رخ، پژمان، شمعدونی، از ما بهترون، نیش زنبور، راه طولانی، آسمان من و ملبورن در ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهران متولد شد. او همسر ایلا تهرانی است و در طی این سال ها موفق شده است که جوایز و افتخارات فراوانی را به دست آورد.

به گزارش ایمنا، ویدا جوان علاوه بر کار بازیگری، به یادگیری ساز هم می‌پردازد. او بیشتر اوقات فراغت خود را به رفتن به کلاس آواز، نقاشی، طراحی لباس و نوشتن دل نوشته اختصاص می‌دهد. چراکه بسیار به ساز، کتاب، فیلم، سینما و تئاتر علاقه مند است. ویدا در موسیقی بیشتر طرفدار سبک راک است.

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که در سی و یکمین روز از مردادماه ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد. وی اولین بار در سن ۲۶ سالگی مقابل دوربین قرار گرفت و علاوه بر بازیگری، به طراحی لباس نیز می‌پردازد. او همچنین به فعالیت فتومدلینگ نیز مشغول است.

تحصیلات ویدا جوان

جوان فارغ‌التحصیل رشته حسابداری در مقطع لیسانس است.

ویدا جوان از پژمان و زمانه تا تمام رخ و شمعدونی + بیوگرافی، همسر، عکس، ازدواج و فرزند

فعالیت هنری ویدا جوان

ویدا کلاس‌های بازیگری خود را زیر نظر استاد حمید سمندریان گذراند و در سال ۱۳۸۸ مقابل دوربین فیلم از ماه بهترون قرار گرفت. این فیلم به کارگردانی مهرداد فرید ساخته شد. وی نیش زنبور را به عنوان دومین تجربه رسمی خود انتخاب کرد. جوان در سال ۱۳۹۰ در فیلم گزارش یک جشن از ابراهیم حاتمی کیا حضور پیدا کرد. وی در همین سال بود که با سریال راه طولانی به قاب تلویزیون آمد و درست یکسال بعد با بازی در سریال زمانه ساخته حسن فتحی، به شهرت رسید. ویدا جوان در سال ۱۳۹۲ توسط سروش صحت به سریال پژمان دعوت شد. او دو سال بعد در سریال شمعدونی صحت نیز به ایفای نقش پرداخت.

ازدواج ویدا جوان

ویدا جوان با دعوت یکی از دوستانش برای دادن تست در دوبله به استودیوی ضبط صدای ایلا تهرانی رفت. پس از رفت و آمد بسیاری سرانجام آن دو با یکدیگر ازدواج کردند.

ایلا تهرانی، همسر ویدا جوان

ایلا تهرانی همسر ویدا جوان، آشپزی حرفه‌ای به شمار می‌رود به طوری که ویدا معتقد است که غذاهایی که ایلا می‌پزد در حد رستوران‌های پاریس است.

ویدا جوان با رامبد جوان چه نسبتی دارند؟

هر چند این دو دارای نام خانوادگی‌های مشترکی هستند اما با یکدیگر نسبت فامیلی ندارند چرا که ویدا متولد تهران است و اصالت رامبد جوان به شهر تبریز برمی‌گردد.

ویدا جوان در سریال زمانه

برنامه ریز تله فیلم یک خواب کوچولو، ویدا را به حسن فتحی کارگردان سریال زمانه معرفی می‌کند و از میان چند نفر که تست داده بودند، به عنوان ایفاگر نقش نگار انتخاب می‌شود. سریال زمانه داستان زندگی جوانی به نام بهزاد فروزان فر را نشان می‌دهد که می‌خواهد با دختر عموی خود به نام بهار ازدواج کند. در این بین اتفاقاتی برای این دو خانواده می‌افتد که روند داستان را تغییر می‌دهد. در این سریال بازیگرانی مثل حمید گودرزی، پریناز ایزدیار، مهرانه مهین ترابی، هومن برق‌نورد، حسین مهری، امید روحانی، حسین محجوب، فریبا متخصص و … مقابل دوربین قرار گرفتند.

ویدا جوان در سریال تمام رخ

مجموعه تلویزیونی تمام رخ که این روزها در حال پخش از شبکه سوم تلویزیون است، ساخته محمود معظمی است. ویدا در این سریال ایفاگر نقش ناهید است. در این سریال بازیگرانی مثل نگین صدق گویا، بهزاد خداویسی، مهوش وقاری، رحیم نوروزی، مهدی سلوکی و… مقابل دوربین قرار گرفتند.

ویدا جوان در سریال ماه و پلنگ

ویدا در سریال ماه و پلنگ که در سال ۱۳۹۵ از شبکه سه سیما پخش شد، نقش کتایون را بازی کرد. کتایون، همسرش را در شب عروسی خود و در یک تصادف از دست می‌دهد و می‌خواهد که انتقام او را بگیرد. شاهرخ استخری، داریوش ارجمند، آتنه فقیه نصیر، بیتا سحرخیز، علی شادمان و … از جمله بازیگران این سریال هستند.

ویدا جوان در سریال پژمان

سریال پژمان در سال ۱۳۹۲ توسط سروش صحت ساخته شد. این سریال طنز، داستان زندگی فوتبالیستی به نام پژمان جمشیدی را نشان می‌دهد که ویدا ایفاگر نقش هدیه نامزد پژمان است. او در این سریال در کنار بازیگرانی مثل سام درخشانی، بهاره رهنما، شقایق دهقان، بیژن بنفشه خواه و … مقابل دوربین قرار گرفته است.

ویدا جوان از پژمان و زمانه تا تمام رخ و شمعدونی + بیوگرافی، همسر، عکس، ازدواج و فرزند

بچه‌های ویدا جوان

ویدا جوان و ایلا تهرانی در حال حاضر فرزندی ندارند.

قد ویدا جوان

قد ویدا ۱۶۱ سانتی متر است

فیلم‌های سینمایی ویدا جوان

از ما بهترون ۱۳۸۸
نیش زنبور ۱۳۸۸
گزارش یک جشن ۱۳۹۰
یک خواب کوچولو ۱۳۹۲
جان به حراج ۱۳۹۲
ملبورن ۱۳۹۲
سرکوفت ۱۳۹۷
آکاردئون ۱۳۹۷
آبادان یازده ۶۰ ۱۳۹۸
موافقت اصولی ۱۳۹۸
سگ بند ۱۳۹۸
گرمابه ۱۳۹۸
مکورموم ۱۳۹۹

سریال‌های ویدا جوان

راه طولانی ۱۳۹۰
زمانه ۱۳۹۱
پژمان ۱۳۹۲
آسمان من ۱۳۹۳
شمعدونی ۱۳۹۴
ماه و پلنگ ۱۳۹۵
نامه آخر ۱۳۹۶
سارق روح ۱۳۹۶
زیر همکف ۱۳۹۸
سرگذشت قصه برکه ۱۳۹۸
روزهای آبی ۱۴۰۰
مسافران شهر ۱۴۰۱
تمام رخ ۱۴۰۱

تئاترهای ویدا جوان

مضحکه شبیه قتل ۱۳۹۴
جان گز ۱۳۹۴
به مناسبت ورود اشکان ۱۳۹۶
خاطرات هنرپیشه نقش دوم ۱۳۹۷
زیبایی گاهی زن است ۱۳۹۸

سریال‌های نمایش خانگی ویدا جوان

اسفندیار ۱۴۰۱
کد خبر 631760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.