بهبود وضعیت لباس فرم مدارس دانش‌آموزان مورد توجه قرار گیرد

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری از بررسی تولیدی‌های لباس فرم مدارس و رتبه‌بندی آنها در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوالفقار علیخانی امروز -پنجشنبه پانزدهم دی- در نشست بررسی چالش‌ها و ارائه پیشنهادات و برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت لباس فرم دانش‌آموزی برای سال تحصیلی آینده، اظهار کرد: با همکاری اتاق اصناف و اداره‌کل صنعت و معدن و تجارت و با توجه به ظرفیت‌های مکانی، چرخ‌های خیاطی، کارگر و مهارت دوخت، تولیدی‌های لباس فرم مدارس رتبه‌بندی و با نظر اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش استان به مدارس معرفی خواهند شد.

وی افزود: بهترین تولیدی‌های لباس فرم سال جاری نیز معرفی و تجلیل خواهند شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: امروزه در مدارس، مراکز آموزشی و سازمان‌ها برای حفظ یکپارچگی و نظم، کنترل بیشتر و اعتبار مرکز، اقدام به یک شکل بودن لباس می‌کنند. توجه به زیبایی، تنوع، طرح، مدل، نوع برش و به خصوص کیفیت پارچه لباس فرم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان به ظاهر خود و پوشیدن لباس‌های متنوع اهمیت داده و این حاکی از ایجاد هویت‌بخشی و وسیله‌ای برای هماهنگی و پذیرش در جامعه است.

علیخانی تصریح کرد: هنگامی که از کیفیت پوشاک و لباس مدرسه صحبت می‌کنیم، منظور لباس‌های بادوام، با جنس مرغوب است که جلوی حرکت دانش‌آموزان را نگیرد، لباس‌هایی که دانش‌آموزان با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشند.

وی گفت: در نهایت لباسی مناسب است که از پارچه صاف و مرغوب و با جزئیات مناسب و زیبا دوخته شده باشد، در اصل اقدام‌های مازاد جهت بهبود فرایند تولید لباس مدرسه، وجه تمایز یک تولید کننده مجرب از سایرین است تا در نهایت این لباس‌ها از کیفیت برای دانش‌آموزان برخوردار باشد.

کد خبر 631617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.