پرسپولیس_نساجی/ رفقای سابق، رقبای امروز

پرسپولیس و نساجی امروز (پنجشنبه) به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۷ امروز _پنجشنبه پانزدهم دی‌ماه_ در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی خواهد بود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی ارزشمند و شش امتیازی در مصاف با گل‌گهر سیرجان، جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کردند و حالا برای قهرمانی نیم‌فصل به تک‌امتیاز دیدار خانگی امروزشان احتیاج دارند.

آن سوی میدان نساجی نیز هفته قبل موفق به برد مهمی در دیدار مقابل تراکتور شد تا با رده پنجم خود را به این مسابقه حساس در تهران برساند.

پرسپولیس بی مهاجم هم گل می‌زند!

سرخ‌پوشان پایتخت که بعد از تعطیلات جام جهانی نتوانسته بودند هفته‌های خوبی را پشت سر بگذارند و به‌طورجد با مشکل گلزنی روبه‌رو بودند، هفته قبل در سیرجان با درخشش ستاره‌های موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند از شاگردان قلعه‌نویی شدند که کمترکسی انتظار گلزنی را از آن‌ها داشت. با این وجود اما فتح دروازه رقبا یکی از جدی‌ترین مشکلات پرسپولیس لیگ بیست‌ویکم است.

پرسپولیس _ نساجی/ رفقای سابق، رقبای امروز

پرسپولیسی‌ها برای جانشینی یورگن لوکادیا هلندی به سراغ مهاجم درخشان فصل‌های پیشین یعنی عیسی آل‌کثیر رفتند و دوباره با او قرار داد بستند. این در حالی است که آل‌کثیر با مصدومیتی طولانی‌مدت دست‌وپنجه نرم کرده و پس از قریب به یک‌سال، قرار است دوباره با پیراهن سرخ به میدان برود.

همچنین خبرهایی درباره جذب علی علیپور از ماریتیمو پرتغال در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به گوش می‌رسد. باید دید در نهایت یحیی برای این معضل اساسی در تیم خود که فصل گذشته قهرمانی را از دستشان ربود، چه چاره‌ای می‌اندیشد؟

رفقای سابق، رقبای امروز

یکی از قاب‌های جذاب و نکات قابل توجه دیدار پرسپولیس و نساجی، به دوئل میان مربیان آن‌ها بازمی‌گردد. حمید مطهری که چندین سال در کنار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس حاضر بود و خاطرات پرافتخاری را در کنار هم رقم زدند، امسال در نقش سرمربی به قائم‌شهر رفته و هدایت قرمزپوشان مازندرانی را برعهده دارد.

تماشا جدال این دو رفیق و همکار قدیمی می‌تواند جذاب باشد و با تفکرات مدرنی که از مربیگری هر دو سراغ داریم، می‌شود به دیداری با کیفیت در بعد از ظهر سر یک روز زمستانی پایتخت، امیدوار بود.

پرسپولیس _ نساجی/ رفقای سابق، رقبای امروز

چشم مدعیان به نساجی

نساجی که عنوان قهرمانی جام حذفی فصل گذشته را یدک می‌کشد در حالی با سرمربی جدید پا به لیگ امسال گذاشت که شروع خوبی در ابتدا رقابت‌ها نداشت. با این حال هفته به هفته شرایط قرمزپوشان بهبود یافت تا آن‌ها با ۲۰ امتیاز و رده پنجم، عضوی از مدعیان لیگ بیست‌ویکم باشند.

شاگردان مطهری پس از وقفه طولانی لیگ نیز با یک برد و تساوی کار خود را آغاز کردند اما هفته گذشته خیمنز و تراکتور را با شکست بدرقه کردند؛ حالا نه تنها هواداران نساجی بلکه طرفداران دیگر رقبا پرسپولیس نیز چشم به نتیجه گرفتن شیرها مازندران در مصاف حساس امروز دارند.

کد خبر 631586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.