آلمیدا: فرناندز به تمرینات تیمی اضافه شده/ جدایی نورافکن و مغانلو شایعه است

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یک لیگ رقابتی داریم. مردم انتظار قهرمانی دارند و ما هم برای آن تلاش و موقعیت‌سازی می‌کنیم، اما فوتبال است و بعضی مواقع توپ وارد دروازه حریف نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان و مس کرمان فردا _ پنجشنبه پانزدهم دی‌ _ در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر به میدان می‌روند. آلمیدا، مربی تیم فوتبال سپاهان، در کنفرانس خبری پیش از بازی با مس کرمان اظهار کرد: فردا بازی دشواری در پیش داریم. مس کرمان مربی و تیم خوبی دارد. در بالای جدول، رقابت ایجاد شده است که امیدوارم بازی فردا را پیروز شویم.

وی افزود: یک لیگ رقابتی داریم. مردم انتظار قهرمانی از ما دارند و ما هم برای آن تلاش و موقعیت‌سازی می‌کنیم، اما فوتبال است و بعضی مواقع توپ وارد دروازه حریف نمی‌شود. فردا بازی آخر نیم‌فصل اول را داریم. پرسپولیس با پنج امتیاز اختلاف نسبت‌به ما صدرنشین است، اما همه تیم‌ها باخت و مساوی دارند؛ پس همچنان شانس قهرمانی داریم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا روزی بازیکنی مانند رونالدو در لیگ ایران بازی خواهد کرد، تصریح کرد: بله، رقابت میان تیم‌ها برای جذب بازیکن‌های خوب ایجاد می‌شود و این موضوع امکان‌پذیر است.

آلمیدا درباره مصدومیت فرناندز گفت: فرناندز این هفته به تمرینات تیمی اضافه شد و طی چند روز آینده، می‌تواند آماده بازی می‌شود، اما نمی‌دانیم که آیا دوباره دچار مصدومیت می‌شود یا خیر.

وی درباره حواشی‌ای که درباره جدایی نورافکن و مغانلو در نیم‌فصل وجود دارد، افزود: در زمان پنجره نقل‌وانتقالات این شایعات پیش می‌آید.

کد خبر 631480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.