برقراری بیش از یک‌ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری

شهردار خمین گفت: طی ۹ ماه امسال یک ۱۶۶۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که بیشترین تماس‌ها در حوزه خدمات و ایمنی شهری بوده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات سامانه ۱۳۷ شهرداری خمین اظهار کرد: ۱۳۷ سامانه جامع ارتباط مردمی شهرداری‌ها است. این سامانه زمینه ایجاد ارتباط بین شهروندان و شهرداری‌ها را فراهم کرده است.

وی افزود: طی ۹ ماه امسال ۱۶۶۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که بیشترین تماس‌ها در حوزه معاونت خدمات و ایمنی شهری، رفت و روب، نظافت شهر و سطل‌های زباله، سد معبر و سگ‌های ولگرد بوده است.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: ۴۱۹ تماس در حوزه عمران، آسفالت و جدول‌کاری بوده است که به مسئول مربوطه ارجاع شده و به تعدادی از درخواست‌های شهروندان پاسخ داده شده است.

احمدی اضافه کرد: ۳۸ تماس در حوزه شهرسازی، ۱۸ تماس در حوزه حمل‌ونقل و ۱۱ تماس در حوزه حراست برقرار شده است.

وی تصریح کرد: تمام تماس‌ها به حوزه‌های مربوطه ارجاع شده است، تعدادی از درخواست‌های شهروندان انجام شده و تعدادی دیگر در حال پیگیری است.

شهردار خمین گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند درخواست‌ها با مدنظر قرار دادن قوانین و مقررات، بودجه و برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت شهرداری پاسخ داده می‌شود و تعدادی از درخواست‌ها امکان اجرایی شدن ندارد.

احمدی با بیان اینکه در سال جاری ۶۰۰ تماس متفرقه با این سامانه گرفته شده است، افزود: شهروندان خمینی می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را در خصوص مسائلی که به شهرداری مربوط می‌شود با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند.

کد خبر 631446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.